http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgbinnenland/3767323/Kat-en-muis-met-de-Marokkanen.ece
Ze zijn te grappig echt waar.
Ze zijn te grappig echt waar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel beter is het om een voetbalveldje aan te leggen, met een paar bankjes en een overkapping. "Dan ben je overal vanaf."

ga lekker in de sahara een balletje trappen stelletje kneuzen![]()
''Ik ben tegen geweld, maar heb deze week wel een fietsenmaker in elkaar geslagen''.
Klinkt logisch. Deze mensen hebben de intelligentie van een walnoot en dan ben ik nog mild.

HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA xen ook hollandse jongens. "maar hebben die donker haar, een trainingspak en nikes aan, dan zegt iedereen meteen dat het marokkanen zijn", zegt yois, zelf wel een kind van marokkaanse ouders.

"Iedereen heeft hier veel, heel veel geld. De een is profvoetballer, een ander dealer. Iedereen heeft zo z'n zaakjes waar hij geld mee verdient. Dus een boete? Of willen ze me vijf jaar vastzetten wegens 'hangen'?"

of verstoppertje spelen........ga lekker in de sahara een balletje trappen stelletje kneuzen![]()

''Ik ben tegen geweld, maar heb deze week wel een fietsenmaker in elkaar geslagen''.
Klinkt logisch. Deze mensen hebben de intelligentie van een walnoot en dan ben ik nog mild.

idd, heb wat meer vertouwen jongensSchandalig gewoon , wij zouden dat eens moeten gaan flikken in marokko, daar hangen ze u gewoon op.
Ma ja links heeft alles onder controle.... geen probleem
Dat ze blij zijn dat ze hier uberhaupt mogen blijven "moeten ze maar een voetbalveldje aanleggen" Ja dag.Waarbij dus ook gewoon Nederlands asovolk bij betrokken is. Die mocro's integreren dus wel goed, alleen met het verkeerde volk.