MuscleMeat

Stoere praat maroc kids

Tsjah dat krijg je van dat knuffelgedrag

''Ik ben tegen geweld, maar heb deze week wel een fietsenmaker in elkaar geslagen''.

Klinkt logisch. Deze mensen hebben de intelligentie van een walnoot en dan ben ik nog mild.

en ook hollandse jongens. "maar hebben die donker haar, een trainingspak en nikes aan, dan zegt iedereen meteen dat het marokkanen zijn", zegt yois, zelf wel een kind van marokkaanse ouders.
HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA x

Honden!!!:mad:

"Iedereen heeft hier veel, heel veel geld. De een is profvoetballer, een ander dealer. Iedereen heeft zo z'n zaakjes waar hij geld mee verdient. Dus een boete? Of willen ze me vijf jaar vastzetten wegens 'hangen'?"

Ja, goed zo, hij geeft zelf aan wat voor hun de lat is om te stoppen met hangen!

wat een zeikers ...

Johan Cruijf veldjes doen wonderen, daar verzamelen al die voetbalgrage mocrothugz zich en ben je er lekker van af.

En voor je het weet heeft PSV, Ajax, Feyenoord en de rest er weer een aantal nieuwe voetballers bij.

''Ik ben tegen geweld, maar heb deze week wel een fietsenmaker in elkaar geslagen''.

Klinkt logisch. Deze mensen hebben de intelligentie van een walnoot en dan ben ik nog mild.

ik denk zelf van een doperwt en dan doe ik de soort geen plezier met deze vergelijking;)

zieligerds

Schandalig gewoon , wij zouden dat eens moeten gaan flikken in marokko, daar hangen ze u gewoon op.

Ma ja links heeft alles onder controle.... geen probleem

Ja maar dan nog ze komen naar Nederland en klagen maar over alles wat ze niet hebben en hoe ze "gediscrimineerd" worden maar veel van hun maken het er ook zelf naar als je mensen gaat uitschelden want ik zie ze anders vaak genoeg oude mensen uitschelden :mad: Dat ze blij zijn dat ze hier uberhaupt mogen blijven "moeten ze maar een voetbalveldje aanleggen" Ja dag.

• Topic Starter Topic Starter
Waarbij dus ook gewoon Nederlands asovolk bij betrokken is. Die mocro's integreren dus wel goed, alleen met het verkeerde volk.

Als 80% van de wijk allochtoon is, dan denk ik eerder dat die Nederlander door de rest word beinvloed.

Van de 56 verboden, zijn er volgens mij 5 nederlands. Stuk of 40 marokaan, paar turk, paar antiliaan enz.

Terug
Naar boven