AndroidHealthClinic

Stoere praat maroc kids

"Autochtoon houdt een bewaker vast terwijl een allochtoon deze man afrost: een perfect voorbeeld van integratie! ;-("

:roflol:

"Autochtoon houdt een bewaker vast terwijl een allochtoon deze man afrost: een perfect voorbeeld van integratie! ;-("

:roflol:

Indd, een linksche autochtoon die allochtonen helpen met hun misdaad, allemaal op dezelfde berg gooien.

Had eric R wel kunnen wezen.

Indd, een linksche autochtoon die allochtonen helpen met hun misdaad, allemaal op dezelfde berg gooien.

Had eric R wel kunnen wezen.

Inderdaad, ik zal maar al te graag een autochtoon laten in elkaar stampen door een allochtoon. Echt laat dat extra chromosoom nou eens weghalen, je slaat wartaal uit.

Serieuze vraag voor Arnoldfan:

Waar hou jij je mee bezig naast allochtonen/Islamisering en waarschijnlijk BB?

Hoe zie jij je leven als er nu ineens besloten wordt dat alle mensen die door jou als kwaad worden gezien verdwijnen of zelf wegtrekken? Waar ga je je dan mee bezig houden?

Wat drijft je in het leven, waar leef je voor en wat zijn je doelen/dromen? Wat zou je persoonlijk willen bereiken?

Serieuze vraag voor Arnoldfan:

Waar hou jij je mee bezig naast allochtonen/Islamisering en waarschijnlijk BB?

Hoe zie jij je leven als er nu ineens besloten wordt dat alle mensen die door jou als kwaad worden gezien verdwijnen of zelf wegtrekken? Waar ga je je dan mee bezig houden?

Wat drijft je in het leven, waar leef je voor en wat zijn je doelen/dromen? Wat zou je persoonlijk willen bereiken?

Dat zijn wat persoonlijke vragen die mensen mogen weten die goed met mij kunnen en respect voor mij hebben, maar niet mensen als jou die met persoonlijke aanvallen en schelden iets proberen te bereiken ( mijn gedachtegang veranderen/onderuit halen)

Tuurlijk houden we ons bezig met de islamisering, als het er niet was had ik me er ook niet mee bezig gehouden maar het is nou eenmaal zo en ik voel me verplicht dit niet zomaar te accepteren ookal zitten er gevolgen aan.

We spreken hier over een werelddeel, niet een iemand maar een werelddeel dat in ik weet niet hoeveel jaar wel is opgebouwd en dat nu vernietigd word door de meerderheid van de islamieten.En dit is niet iets waar ik mijn ogen voor ga/kan sluiten, dit is iets wat we heel serieus moeten nemen en iets aan moeten doen, want je kun het zien als een ernstige situatie maar ook als een bijzaak, of zelfs iets waar je voor staat, maar het gaat over ons cultuur, ons grondgebied en de mensen die er leven, en over onze toekomstige kinderen.

In nederland wonen nederlanders maar in andere landen zelden, in belgie wonen belgen maar in andere landen zelden, in duitsland wonen duitsers maar in andere landen enkelen, in turkije wonen turken, maar in heel europa ook veel, in marokko wonen marokkanen, maar in europa ook veel.

Dit is niet wat ik wil, europe for europeans only.

''Ik ben tegen geweld, maar heb deze week wel een fietsenmaker in elkaar geslagen''.

Klinkt logisch. Deze mensen hebben de intelligentie van een walnoot en dan ben ik nog mild.

Idd, ik erger me echt aan dit opstandige/stoere gepraat van marrokanen die denken dat men ze niets kan maken en zich door het minste bedreigd voelen enz.. Hebben die gasten nu echt totaal niets van manieren of intelligentie. Is gewoon een schande dat dit in België/Nederland rondloopt imo.

Terug
Naar boven