MuscleMeat

stofwisseling

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
hallow luitjes,

ik heb gemerkt dat mijn stofwisseling erg snel is nou wil ik weten of dit nou juist goed is of juist slecht

bijvoorbeeld ik eet een dikke maaltjd en kort daarna 15 a 30 min moet ik naar de wc om het eruit te schijten

is dit nou goed of slecht??

groetjes

Ik denk niet dat de maaltijd zo snel door de maag en darmen passeert. Wat je na die maaltijd uitschijt, zal van de vorige maaltijden zijn.

Haha, dan kun je je vreten net zo goed meteen in de plee fl*kkeren.

• Topic Starter Topic Starter
nee kijk als ik morgens opsta scheit ik standaard gelijk dan eet ik me ontbijt en dan half uur later ofzo scheit ik weer

Heb ik ook, is normaal lijkt me.

Veel eten = veel schijten

nee kijk als ik morgens opsta scheit ik standaard gelijk dan eet ik me ontbijt en dan half uur later ofzo scheit ik weer
Dan nog zul je niet het ontbijt dat je net op hebt, uitschijten. Dan zou het er precies zo uit moeten zien, als je het naar binnen hebt gewerkt...

dus smorgens 2x kort na elkaar en dan de rest van de dag niet neem ik aan

Dat is idd niet van je maaltijd. Als ik bijv. smorgens wakker word moet ik ook schijten, maar ongeacht of ik wat eet of niet moet ik na een uurtje weer gewoon naar de wc om te schijten.

Wat SlettieBettie zegt, klopt..
Je kan je eten nooit, direct weer uit schijten, das altijd van eerder gegeten voedsel!
In een half uur, kan je vreten niet veranderen in schijt hoor..

wat een ranzig woord trouwens, schijt...
Als je altijd standaard op gezette tijden eet, kan het zijn dat je ook op gezette tijden moet poepen. En als je 's avonds veel eet (in volume) heb je grote kans dat het er 's ochtends weer uit komt. Iedereen heeft een andere stoelgang, bij de en duurt het 6 uur, bij de ander 12 uur.

Het kan óók zijn dat je bijv. lactose intollerant bent. Ik weet niet of je melk/kwark/yoghurt bij het ontbijt eet? Daar kun je diarree van krijgen en soms zelfs acute diarree (dus na 30 min.), als je heel erg intollerant bent.

klopt ja ik maak ook te weinig lactase aan..als ik 2 glazen melk op drink dan kan ik meteen naar de wc. echter verschilt het wel per product, zovat yoghurt het meeste lactose, goed gevolgd door melk en kwark bevat al veel minder lactose dan de voorgaande 2 :D

wat een schijt topic is me dat hier?

Ik denk niet dat de maaltijd zo snel door de maag en darmen passeert. Wat je na die maaltijd uitschijt, zal van de vorige maaltijden zijn.

idd.. weet je hoeveel mensen dat zeggen ja ik schijt het er gelijk uit..haha

echt dikke bullshit vind ik dat,

ja je drukt gewoon de andere maaltijd je hol uit:D

Terug
Naar boven