Ik ben de laatste 3 maanden vrij stom geweest.
Ik heb mijn calorie inname verlaagd naar gemiddelt 1200 kcal (stom
)
Ja en ik had het kunnen weten dat ik hierdoor mijn stofwisseling zo heb vertraagt dat ik nu met een probleem zit genaamd Spaarstand, ik ben dan wel 15kg afgevallen maar wil dit er graag af houden.
Nu is mijn plan elke week 100 kcal meer consumeren dan die 1200 en daarbij zelf georganiseerde krachttraining te doen om mijn stofwisseling weer op gang te krijgen zonder dat ik weer aankom.
Nou ja dat aankomen vindt ik niet zo erg, als het maar spier is een geen vet dat ik juist wil verliezen. (we willen er allemaal leuk uitzien niet waar)
Als training had ik gedacht om 3x per week 15 minuten biceps te trainen en 15 minuten buikspieren door situps daarnaast (wat ik al doe) 2uur per dag lopen of fietsen.
Graag jullie input of dit een goed plan is om uit deze nare situatie te komen.
Alvast bedankt Pim Scheffers
Ik heb mijn calorie inname verlaagd naar gemiddelt 1200 kcal (stom
)Ja en ik had het kunnen weten dat ik hierdoor mijn stofwisseling zo heb vertraagt dat ik nu met een probleem zit genaamd Spaarstand, ik ben dan wel 15kg afgevallen maar wil dit er graag af houden.
Nu is mijn plan elke week 100 kcal meer consumeren dan die 1200 en daarbij zelf georganiseerde krachttraining te doen om mijn stofwisseling weer op gang te krijgen zonder dat ik weer aankom.
Nou ja dat aankomen vindt ik niet zo erg, als het maar spier is een geen vet dat ik juist wil verliezen. (we willen er allemaal leuk uitzien niet waar)
Als training had ik gedacht om 3x per week 15 minuten biceps te trainen en 15 minuten buikspieren door situps daarnaast (wat ik al doe) 2uur per dag lopen of fietsen.
Graag jullie input of dit een goed plan is om uit deze nare situatie te komen.
Alvast bedankt Pim Scheffers