XXL Nutrition

stomme vraag

Vuurblad

Novice
Waardering
0
Ok hier een stomme vraag maar waar ik graag zou willen weten.
Ik zie bij de lijst van gangbare prijzen van AAS pharmaceutisch en UG Labs staan. Wat is precies het verschil? En dan staat er ook nog bij Test enanthate 250 ml/ mg 1mg ampul. Hoezo 1 mg ampul??
O ja en nog iets wat is een vial?

Hoop dat ik geen storm over me heen krijg maar positieve reacties?

Alvast bedankt!

een ampul breek je en een vial niet voor de rest zijn die goedkopere ampulle van bijv 7 euro een ampul die je voor een week gebruikt

Vuurblad zei:
Ok hier een stomme vraag maar waar ik graag zou willen weten.
Ik zie bij de lijst van gangbare prijzen van AAS pharmaceutisch en UG Labs staan. Wat is precies het verschil? En dan staat er ook nog bij Test enanthate 250 ml/ mg 1mg ampul. Hoezo 1 mg ampul??
O ja en nog iets wat is een vial?

Hoop dat ik geen storm over me heen krijg maar positieve reacties?

Alvast bedankt!

er bestaan geen stomme vragen, maar alleen stomme antwoorden.

jordy zei:
er bestaan geen stomme vragen, maar alleen stomme antwoorden.
De stomste vraag is de vraag die niet gesteld wordt.

Ik heb niet de moeite genomen om te kijken in die topic, maar ik denk dat bedoeld wordt dat Pharmaceutisch gaat om erkende pharmaceutische bedrijven (zoals Organon en Schering) en UG lab is underground ofwel illegaal geproduceerde AS.

Die test zal wel 250 mg/ml moeten zijn ipv anderson. Een ampul bevat 1 ml, dus in dit geval 250 mg test.

Zoals Black Knight zegt maken pharmaceutische bedrijven zoals Organon en Schering ampullen van 1ml die je moet afbreken en UG labs zoals GG en GS vials van 10ml waaruit je steeds 1ml moet uittrekken.

Niks meer aan toe te voegen.

Kun je verder nog aan toevoegen dat 's hedendaags het overgrote deel van de pharmaceutische spullen die te koop zijn vals is en daarom zijn de UG labs ook zo prettig.

Kijk, de pharmaceutische industrie maakt een x-aantal stuks per jaar van een product. Laten we Deca Durabolin nemen van Organon. Wel, Organon maakt dus een bepaald aantal stuks per jaar van hun product maar dat is bij lange na niet genoeg om de vraag uit het zwarte circuit te dekken. Daarom is het ook ondenkbaar dat de meeste Organon spullen echt zijn want steroiden worden niet op grote schaal in de medische wereld voorgeschreven en dus ook niet 'en masse' gemaakt.

Tenzij je zéér goed geinformeerd bent over vervalsingen zou ik een UG lab eerder nemen. Helaas maar het zij zo.

DBC01 zei:
Kun je verder nog aan toevoegen dat 's hedendaags het overgrote deel van de pharmaceutische spullen die te koop zijn vals is en daarom zijn de UG labs ook zo prettig.

Kijk, de pharmaceutische industrie maakt een x-aantal stuks per jaar van een product. Laten we Deca Durabolin nemen van Organon. Wel, Organon maakt dus een bepaald aantal stuks per jaar van hun product maar dat is bij lange na niet genoeg om de vraag uit het zwarte circuit te dekken. Daarom is het ook ondenkbaar dat de meeste Organon spullen echt zijn want steroiden worden niet op grote schaal in de medische wereld voorgeschreven en dus ook niet 'en masse' gemaakt.

Tenzij je zéér goed geinformeerd bent over vervalsingen zou ik een UG lab eerder nemen. Helaas maar het zij zo.

Dus moraal van het verhaal : neem GG of GS;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke dus stel dat ik een kuur doe van week 1 t/m 10 elke week 500 mg/ ml test van GS van 250 mg/ ml 10 ml. vial. Hoe moet ik dat dan lezen ivm dosering en is het raadzaam om de 500 mg/ ml ineens toe te dienen of 2 x 250mg/ ml?

je kan gewoon alles in 1 keer injecteren hoor maar in 2 keer kan het ook als het je eerst kuurtje is kan je het net zogoed in 1 keer doen geloof ik....

Terug
Naar boven