Fitness Seller

Stoppen met creatine = ook stoppen met Magnificent..?

LeviS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
Beste DBB'er,

even een vraagje tussendoor.
Ik ga nu weer voor 5 weken stoppen met het gebruiken van creatine, heb net weer 5 weken gebruiken achter de rug dus het is voor mij weer tijd om te stoppen. Ik gebruik als post workout Magnificent voor na mijn training, maar hier zit in een creatine blend in van totaal 5000mg, is het dan verstandig om ook met de Magnificent te stoppen aangezien daar ook creatine in zit en ik er dan dus volledig mee stop, of zou ik er dan gewoon mee door kunnen gaan en heeft dat niet heel veel gevolgen daarvoor..? (iets in die richting :P)

Alvast bedankt!

5gr per dag is meer dan voldoende, uit welke supp. dan ook. Stoppen is niet noodzakelijk, allebei tegelijk nemen is ook onnodig.

ja, als je wilt stoppen met creatine dan ook met magnificient. (heet trouwens sowieso geen zin om beide te gebruiken.

Precies wat Wazzup zegt, zonde om beide te gebruiken. Verder gewoon lekker je pot opmaken ;)

Waarom zou je stoppen? wat ik doe/deed is op rust dagen gewone creatine pakken, en na een training Magnificent..

• Topic Starter Topic Starter
Voor ik magnificent gebruikte deed ik standaard 5gr crea in de ochtend en 5gr na de training, die manier deed het voor mij aardig opzich. Sinds ik magnificent gebruik vervang ik die laatste 5gr crea door 70gr magnificent.

Maar goed, allemaal bedankt voor de duidelijke info dus ;)

Terug
Naar boven