Fitness Seller

Stoppen met roken

Je rookt pas vier jaar? Get out while you still can!!!!!!

Roken is zo kansloos en zo enorm slecht voor je, slaat echt nergens op.
Gewoon niet meer doen, dat heb ik ook 5 jaar geleden gedaan.

1. Als ik stop met roken en ik hou me aan mijn eetschema, zal ik dan vet aankomen omdat mijn stofwisseling veranderd?

2. Als dat zo is, is het er dan makkelijk af te krijgen?

3. Zullen er meer gains komen als ik stop?

4. Iemand tips om te stoppen zonder echt meer te gaan eten?

Maar, voor mij dan weer de vraag, ben je veel aangekomen? ik ben ervan overtuigd dat ik kan stoppen...

1. Nee, je hebt een eetschema en bodybuilden zorgt al voor je stofwisseling
2. Als je kan stoppen met roken kan je ook afvallen?
3. Hogere reps en trainingsduur misschien ivm. conditie, maar verder niet direct. Wel andere gains. Levensduur, portemonnee inhoud, conditie / longinhoud, etc.
4. Niet meer gaan eten? Stop gewoon vrijblijvend. Kom je wel aan begin je weer, anders blijf je stoppen, je ziet het wel toch? Je bent nog niet eens begonnen met stoppen en je verhoogd je stress al ...

• Topic Starter Topic Starter
Ik verhoog mijn stress niet in zoek het gewoon uit voor ik ergens aan begin =). heb het liefst veel informatie dat ik ergens goed aanbegin en niet halve bak...

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 12:28 ----------

En thnx voor je reactie trouwens!

Het is niet kwaad bedoeld btw..

i know haha was zo ook niet opgevangen. Ik snap wat je bedoeld!

ik ga ook een poging wagen tot stoppen na 27 jaar 3 pakjes zware shag per week
en zit in een bulk kuur dus maak me niet druk om een paar kg meer

niet gelukt dus ja 3 dagen

naast hier eens gelezen te hebben en eigenlijk ook al een tijdje na te denken over stoppen met roken heb ik nog een laatste vraagje...
Zijn er ook mensen die me precies kunnen uitleggen wat een rookstop met je natuurlijke testosterongehalte doet? Al even hier en daar wat rond gelezen op internet, ene site zegt dat het wat zal dalen, de andere zegt dat het ontegensprekelijk toch wat zal stijgen,... dus vraag ik het liever hier eens.
Mensen met ervaring?

Inmiddels een week gestopt. :D

(Mede mogelijk gemaakt door November haha)

Congrats, blijkbaar duurt de lichamelijke ontwenning met roken slechts een drietal dagen ongeacht hoe lang en hoeveel je rookt dus daar ben je dan toch al door, nu gewoon nog volhouden ;)

Lichamelijk is het idd een dag of 3 hooguit. Mentaal duurt het wat langer.:D

Stoppen is niet het moeilijke, maar het niet meer beginnen.

iemand ervaring met de elektronische sigaret??

Ik ben ook gestopt met roken 3 maanden terug. Ik had er genoeg van en gelukkig ben ik alsnog op een jonge leeftijd gestopt ondanks dat ik pas 6 jaar rookte.

Naar mijn mening is de mindset het allerbelangrijkste in het leven (The Law of Attraction). Positief denken = positieve dingen, negatief denken = negatieve dingen.

Ik zag stoppen met roken niet als stoppen met roken maar ik zag stoppen met roken als een opluchting van die onzin. Het woordje stoppen is in mijn ogen namelijk negatief.

Het gaat er dus om hoe jij hiermee omgaat en hoe JIJ hier over denkt. Je moet het ook willen.

"What the mind can concieve and believe, the mind can achieve" - Napoleon Hill.

Succes!

Die peuk na het opstaan, bij de koffie, na het avondeten, voor het trainen en na het trainen. Mmmmmmm :P

Oja, succes met stoppen!

maar inmiddels weet ik nog steeds niet wat het nu juist met je testosteron level doet als je stopt met roken?

Ik heb 15 jaar gerookt
Toen 2 jaar gestopt
Vorig jaar stilaan terug hier & daar wat beginnen roken
Dit jaar rookte ik plots ineens terug 2 pakjes per week ofzo
Nu sinds vorige week maandag terug gestopt
Afgelopen weekend wel een sigaar gerookt.

Eigenlijk vind ik roken gewoon leuk. Als het niet iedere dag moet :D
Maar af en toe met een biertje... nom nom nom

suc6, Heb zelf nog nooit 1 sigaret gerookt ga ik ook niet doen ook, hou het vol!

Ik heb besloten naar mijn vakantie te stoppen. Ik ga 20 augustes 12 dagen op vakantie. Ik wil hier geen beperkingen of sjaggy zijn naar mijn vriendin en sowieso is het voor mezelf ook fijner als ik me gewoon relaxt voel. zodra ik terug ben ga ik stoppen.

Goedendag alle,

Ik wil, na mijn vakantie die op 10 september afloopt ( ga pas over 4 weken met vakantie ) stoppen met roken. Ik merk gewoon dat mijn conditie niks meer is en het is nergens meer toegestaan dus voel me net een crimineel om telkens buiten te gaan roken.

Ook ben ik nu echt vollop, goed en hard aan het trainen en een echte sportman rookt niet werd mij verteld:P.

Maargoed, de reden voor dit topic is eigenlijk 4 dingen:

1. Als ik stop met roken en ik hou me aan mijn eetschema, zal ik dan vet aankomen omdat mijn stofwisseling veranderd?

2. Als dat zo is, is het er dan makkelijk af te krijgen?

3. Zullen er meer gains komen als ik stop?

4. Iemand tips om te stoppen zonder echt meer te gaan eten?

Ik wil een strak lichaam, hier ben ik ook voor bezig dus ik wi geen buik oid krijgen. Dat is mijn grootste zorg.

Train nu 3,5 maand en stats zijn als volgt:

Leeftijd: 23
Lengte: 174 cm
Gewicht: 66 kg
Vet% : gister gemeten 13%

BP: 70kg ( 3x6 )
SQ: 80 kg ( 3x10)
DL: 20 kg ( 3x10) ( deadlift pas sinds kort mee begonnen, kan wel meer maar dan voel ik mijn rug heb echt een slechte onderrug ).

Ik rook nu ongeveer 4 jaar.

alvast bedankt!

dude geloof me 20 kilo vet is heel wat gezonder dan door blijven roken. Ja je zal wel aankomen omdat je ook meer de neiging zal krijgen om te snacken. Vet kun je altijd nog wegkrijgen. Je bent 23 dus nog redelijk testosterone aanwezig dan zal je het er makelijk afkrijgen de vet of een buikje. En het ligt eraan wat voor lichaamstype je hebt, misschien kom je wel helemaal niet aan.

Die peuk na het opstaan, bij de koffie, na het avondeten, voor het trainen en na het trainen. Mmmmmmm :P

Oja, succes met stoppen!
Allemaal brainwash kerel! Die momenten zijn alleen maar beter zonder sigaret, door de verslaving heb je jezelf alleen wijsgemaakt dat dat niet zo is.

Je hersenen associeren sigaretten op bepaalde momenten en op een gegeven moment heb je ze dan ook echt nodig. En het is niet zo dat een sigaret zo'n moment dan ook echt beter maakt. Het is juist zo dat het ontbreken van een sigaret het moment dan juist slechter maakt. Zonder krijg je last van ontwenningsverschijnselen, en met voel je je pas zoals niet rokers zich altijd voelen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven