MuscleMeat

stoppen na 1e injectie...

remarxxx

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
hey mensen, ik heb een vraag. Een vriend van me heeft vanavond zijn eerste injectie gehad (300mg primo) en viel daarna flauw. Het duurde enkele minuten voor hij weer bij kennis was. Hiervan is hij zo geschrokken dat hij heeft besloten geen a.s. meer te gebruiken. Wat betekent dit voor zn hormoonhuishouding? zal die ernstig verstoord worden? Of valt het wel mee? eventueel wat nolva nemen?

mvg remarxxx

Hij viel flauw van de zenuwen ? Lijkt me geval van spuitangst hmm ik weet het zo ook niet maar wel interessant.

lijkt mij ook meer angst voor het spuiten op zich ipv een reactie op a.s ik zou het gewoon nog een keer proberen en als hij dan weer flauw valt dan stoppen.

remarxxx zei:
hey mensen, ik heb een vraag. Een vriend van me heeft vanavond zijn eerste injectie gehad (300mg primo) en viel daarna flauw. Het duurde enkele minuten voor hij weer bij kennis was. Hiervan is hij zo geschrokken dat hij heeft besloten geen a.s. meer te gebruiken. Wat betekent dit voor zn hormoonhuishouding? zal die ernstig verstoord worden? Of valt het wel mee? eventueel wat nolva nemen?

mvg remarxxx

ik denk dat hij in een ader geinjecteerd heeft! kan een hartaanval veroorzaken en een deel van de longen laten afsterven. dus volgende x ASPIREREN

• Topic Starter Topic Starter
!!BarmaN!! zei:
ik denk dat hij in een ader geinjecteerd heeft! kan een hartaanval veroorzaken en een deel van de longen laten afsterven. dus volgende x ASPIREREN

Er is geaspireerd en er kwam geen bloed, dus denk niet dat t in een ader was.

m vaag. mischien een zenuw geraakt? of het is gewoon een mietje :D

Gewoon angst!! nog een X proberen !! suc6!!

ja denk zelf ook dat t gewoon angst was. Maar hij is dus niet van plan verder te gaan. Iemand een id wat dit voor zn hormoonhuishouding betekent?

Idd angst. Als hij in een ader had gespoten, lag hij allang in het ziekenhuis.

Valt wel mee, 1 injectie gooit niet direct je hele huishouding plat, helemaal primo niet. gewoon stoppen en doortrainen :) niks aan de hand dan.

remarxxx zei:
ja denk zelf ook dat t gewoon angst was. Maar hij is dus niet van plan verder te gaan. Iemand een id wat dit voor zn hormoonhuishouding betekent?

Ja tis inderdaad gewoon angst geweest denk ik. Mara 1 inject primo doetweinig met de huishouding hij kan gewoon stoppen zonder enkel probleem.

JK
Mister Holland 2003

zoals soulreaver zegt. geen enkel probleem. hij zal zelfs niet merken dat hij iets genomen heeft. maar ik vind het wel raar.

Whoehahahaha. Flauwvallen van een injectie!? Ik dacht dat dat alleen in films gebeurde….. ik had het niet moeten zien want dan was ik de rest van de dag niet meer bijgekomen.
Maargoed, ik denk dat hij zich nergens druk over hoeft te maken met 1 injectie met primo.

Sjah, ik ken meer mensen die wanneer ze de naald erin zetten eerst even rustig moeten ademen omdat ze altijd licht in hun hoofd worden.. zo raar is het dus niet. vooral de spanning denk ik in zijn geval.

soulreaver zei:
Sjah, ik ken meer mensen die wanneer ze de naald erin zetten eerst even rustig moeten ademen omdat ze altijd licht in hun hoofd worden.. zo raar is het dus niet. vooral de spanning denk ik in zijn geval.

klopt hij werd boven gezet en was niet echt bang ofzo zei ie. Toen liep hij naar beneden en wij waren nog even de naald enzo aan het opruimen en hoorde ineens een knal...en na een paar minuutjes kwam hij weer bij. Hij zei dat t hetzelfde gevoel was alsof je heel snel opstaat en dan een beetje duizelig wordt. Het zal dus wel angst zijn geweest...mietje :p

Hyperventilatie
Dit is het gevolg van spanning en hierdoor krijg je een vernelde ademhaling .
Door het teveel aan zuurstof in je bloed ga je je duizelig voelen , en kan je in sommige gevallen flauwvallen .
Rare is dat je het in één keer krijg zonder dat je het van te voren gemerkt hebt.
K'heb er ook last van als ik in een vliegtuig ofzo moet.

Volgende keer moet hij gewoon op bed gaan liggen en dan zetten, dan heb je minder kans om flauw te vallen omdat er voldoende bloed toevoer naar het hoofd is

gewoon een paar tyfusklappen geven en zeggen dat ie niet zo moet zeuren !

is hij nog niet flauw gevallen na het squatten? :laugh:

Terug
Naar boven