Fitness Seller

Stoppen of doorzetten ?

Legiyo

Cool Novice
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Sinds een dag of 4 eet ik op zo'n 2000kcal á 2100 kcal (de macros liggen op 150 carbs-210 eiwitten - 70 gram vet gemiddeld.. terwijl mijn onderhoud op rond de 2600 zit , ik merk nu al redelijk verschil in de spiegel maar mentaal is het soms erg zwaar:

-Lichtelijke paniek aanvalen of net op het randje (waar ik al kwetsbaar voor ben ook toen ik op onderhoud at)
-lichamelijk zwakker...vooral in de middag. etc

Ik weeg zo'n 67 kilo nu en het verhaal klinkt misschien belachelijk op zo'n gewicht...maar ik wil toch nog de laatste resten van mijn ''stubborn fat'' zien weg te krijgen.

Aub bij deze advies gevraagd.

Accuut stoppen of toch doorzetten?

stoppen man, eerst wat spiermassa opbouwen en daarna druk maken om dat beetje vet.

eerst was massa kweken zoals boven gezegd.

Ik zou stoppen.

Mietje

1.80 en 67kg wegen.. Laat me aub niet lachen kerel...

51bsLb4lIgL._SX258_BO1,204,203,200_.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap de reacties , maar hoe krijg je dan concreet het stubborn fat eraf?

Kan de reacties hier wel begrijpen ja..

Zorg dat je eerst flink wat massa erbij gaat trainen man, je wil toch geen lucifer stokje zijn..
Daarna (over een jaar of wat) kun je je druk gaan maken om droger te worden.

Je kunt nooit veel vet hebben met zo'n lengte en gewicht. Pas op dat je niet door slaat in het kwijtraken van vet. Vet is niet per se je vijand he ;)

Ik snap de reacties , maar hoe krijg je dan concreet het stubborn fat eraf?
Het zelfde als al het andere vet, gewoon cutten. Als ik jou was zou ik eerst cutten, lekker boeiend of je 65 of 60 weegt. Kan je daarna mooi een jaar of 2 bulken.

Dude, vreet je lekker vol man, ecto. Haal eerst de 85kg met jouw lengte. Tegen die tijd zijn je spieren een stuk sterker en groter en zie je dat stuborn fat helemaal niet meer.

Het zelfde als al het andere vet, gewoon cutten. Als ik jou was zou ik eerst cutten, lekker boeiend of je 65 of 60 weegt. Kan je daarna mooi een jaar of 2 bulken.

2jaar bulken? En dan kan je weer een half jaar cutten. Nee dat is leuk:cool:

pics?

Zou eerder op 3000 kcal lekker gaan knallen! Of wil je cutten tot 0 ?

Veel te weinig bij je lengte. Zou Veel meer gaan eten. Zoveel vet kun je imo niet hebben.

op 72kg was ik al skeletor, jij bent nu no 7kg lichter, pics

Terug
Naar boven