AndroidHealthClinic

Stoppen of doorzetten ?

Niet bepaald dunner ,maar meer het % eraf op onderbuik
Om er maar eens serieus op in te gaan... Pak je onderhoud en ga daar 300kcal boven zitten. Zorg dat je eiwit/carb/vet verdeling in orde is en ga beesten in de gym. Hou je voeding lekker clean en doe dit alles voor een half jaar. Je zult nu wat extra massa op je stekelettenlichaam hebben geplakt waardoor je sws mooiere vormen krijgt. Kijk vervolgens waar je staat en bevalt het je ga dan rustig cutten. Dus 200kcal onder onderhoud en bouw het vanaf daar af. Je zult hier meer mee bereiken ipv dat 1945 trein richting het oosten streeffysiek dat je nu blijkbaar wilt.

Ooit verpercentage laten meten dan als je er zo mee bezig bent ?? ik zou maar uitkijken want je ziet idd je ribben erdoor komen

Ik zal gaan bulken als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
Ooit verpercentage laten meten dan als je er zo mee bezig bent ?? ik zou maar uitkijken want je ziet idd je ribben erdoor komen
Nee nooit precies maar alleen via een weegschaal,kwam ik uit op 13% maar ik las in een ander topic dat die niet zo betrouwbaar zijn

weegschaal hedde idd niks aan.

En nogmaals, je bent al heel skinny, alleen door je gebrek aan massa ziet het er niet zo indrukwekkend uit. Beter bulken en daarna cutten, dan voel je je een stuk beter in je vel als je weer cut

Zoals jij je nu gedraagt doet mij denken aan toen ik een paar jaar geleden zelf met psychische eetproblemen rondliep, alleen maar bezig met npg meer afvallen terwijl dat het er echt niet beter op maakt. Neem van mij aan, ik voel mij nu veel prettiger in mijn lijf, ook (het meest) in de bulk.

Get big or die skinny :eek:. Srs. Met deze stats moet je echt niet gaan cutten.

En nogmaals, je bent al heel skinny, alleen door je gebrek aan massa ziet het er niet zo indrukwekkend uit. Beter bulken en daarna cutten, dan voel je je een stuk beter in je vel als je weer cut

Zoals jij je nu gedraagt doet mij denken aan toen ik een paar jaar geleden zelf met psychische eetproblemen rondliep, alleen maar bezig met npg meer afvallen terwijl dat het er echt niet beter op maakt. Neem van mij aan, ik voel mij nu veel prettiger in mijn lijf, ook (het meest) in de bulk.
bedankt hier heb ik wat aan !

upload_2016-3-4_14-3-14.jpeg Bij deze ff iets beter, ben geen ster in foto's

Why the f**k zou je nog willen cutten, je weegt al zo weinig voor je lengte + je VP ligt niet hoog (gok max 12% op die foto).

Is eigenlijk al gezegd, maar als je gaat verder gaat cutten ben je gek. Je hebt weinig spiermassa van nature als ik die foto bekijk, dus ik zou flink gaan eten. Komend jaar/2 jaar zou ik niet nadenken over cutten. En die paniekaanvallen: komt niet door cutten denk ik,. daar zit een ander probleem onder

Wow...ik d8 dat ik een ecto was...Dit is een auswitz fysiek en dan klagen dat je te dik bent?...vreet tot je geen pap kan zeggen of maak een afspraak met een dokter. Je zelfbeeld is duidelijk vertekend.

Ik was ook 1.87 en 69kg met redelijk wat vet. 15% dus meer dan jij nog zelfs.

Ik dacht zelf toen dat ik eerst dat vet weg moest cutten maar dat imis nutteloos, dan ga je echt full skelet modus.

Lekker leanbulken tot je een kilo of 80 bent.

Als je gewoon zo weinig massa hebt zul je ook nooit echt goede 'definitie' zien zoals je zelf graag. Jij denkt dat je geen definitie ziet in je onderste buik regio omdat je daar nog 'stubborn fat' hebt zoals je het noemt, in feite zie je daar geen definitie omdat je gewoon geen massa hebt. Dan ligt er gewoon 'plat vel' op je lichaam, maar zit er niets onder om echt een definitie van te zien. Vandaar dat je beter gewoon kan gaan bulken en massa bouwen, dan zul je vanzelf (ook in je buik regio) meer contrast zien.

Ik zie idd ook niet echt bepaald ''stubborn fat'' , gewoon verkeerd getraind/voeding + verkeerd zelfbeeld etc.

Bulk eerst maar naar 70 toe en dan verder

Dit is niet normaal

en al begonnen met bulken?

Vandaag een huidplooimeting laten doen en ik kwam uit op 9%

Terug
Naar boven