Oostblokmeneer
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo DBB leden,
ik zit met een probleem waar ik al zeker de afgelopen 2 maanden mee zit. Ik doe al aan Bodybuilding sinds mijn 15e, ben nu inmiddels ''al'' 20. voeding en supplementen zijn in orde. het is een deel van mijn leven geworden waar ik nooit meer van af wil, zoals velen van jullie hier.
sinds een paar maanden geleden heb ik tehoren gekregen dat mijn vriendin in verwachting is van ons eerste babyzoontje, het is niet gepland maar we maken het er het mooiste van. hij is uitgerekend in februari,
sindsdien zit ik beetje in een dip, door de stress
? Ik zou het echt niet weten ben de afgelopen 3 weken zelfs niet wezen trainen!! ongekend voor mij. voordat ik hoorde dat mijn vriendin zwanger was woog ik 90kg 9%bf. en nu weeg ik 83kg en 14%bf en mijn kracht is erg afgenomen. Zwaar demotiverend, ik ben ten einde raad wat ik nu moet doen.De stress reageert duidelijk niet gewenst op mijn lichaam.
ik ga nu maybe 2 of maar 1 x pw naar de GYM voornamelijk omdat ik er wil zijn voor mijn vriendin in deze tijd en door werk en afspraken heb ik haast geen tijd, maar ik vind dat dat geen excuus is om niet te gaan trainen, maar toch zit er mentaal een blok en die krijg ik maar niet weg.
Nooit gedacht dat ik ooit zou stoppen met BB maar op dit punt lijkt mij dat het verstandigst. of zou dat pure zonde zijn?
wat denken jullie ervan?
ik zit met een probleem waar ik al zeker de afgelopen 2 maanden mee zit. Ik doe al aan Bodybuilding sinds mijn 15e, ben nu inmiddels ''al'' 20. voeding en supplementen zijn in orde. het is een deel van mijn leven geworden waar ik nooit meer van af wil, zoals velen van jullie hier.
sinds een paar maanden geleden heb ik tehoren gekregen dat mijn vriendin in verwachting is van ons eerste babyzoontje, het is niet gepland maar we maken het er het mooiste van. hij is uitgerekend in februari,
sindsdien zit ik beetje in een dip, door de stress
? Ik zou het echt niet weten ben de afgelopen 3 weken zelfs niet wezen trainen!! ongekend voor mij. voordat ik hoorde dat mijn vriendin zwanger was woog ik 90kg 9%bf. en nu weeg ik 83kg en 14%bf en mijn kracht is erg afgenomen. Zwaar demotiverend, ik ben ten einde raad wat ik nu moet doen.De stress reageert duidelijk niet gewenst op mijn lichaam.ik ga nu maybe 2 of maar 1 x pw naar de GYM voornamelijk omdat ik er wil zijn voor mijn vriendin in deze tijd en door werk en afspraken heb ik haast geen tijd, maar ik vind dat dat geen excuus is om niet te gaan trainen, maar toch zit er mentaal een blok en die krijg ik maar niet weg.
Nooit gedacht dat ik ooit zou stoppen met BB maar op dit punt lijkt mij dat het verstandigst. of zou dat pure zonde zijn?
wat denken jullie ervan?