XXL Nutrition

Stormfront

Peiling Peiling Ben jij lid daar vanwege een politieke overtuiging?

• Ja

Stemmen: 19 22,4%
  • Nee

Stemmen: 66 77,6%

• Totaal stemmers
    85
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij kan ook lid van stormfront zijn vanuit politieke overtuiging zonder extreem rechts te zijn.

Ik ben er ABSOLUUT geen lid, omdat ik ver van die mafkezen wil staan, maar mijn overtuiging is ook rechts....verder dan velen hier.

Omgekeerd dus:D

Ik ben wel rechts, maar zo rechts ook weer niet

Ik lees net zo min daar mee als op een forum als Maroc.nl. Beide hebben ongeveer dezelfde geestelijke handicap imo.

Geen behoefte aan.

bwa.. nonsense.. ik ben in verwachting maar niet zo als zij daar..
rechts is rechts.. de rest zijn nuance verschillen.. ;)

Ehm nee. Wat een totaal kromme vergelijking. Er is een wereld van verschil tussen een klassiek liberaal, een uberconservatieve christen en een neo-fascist. Vaak staan de de denkwijzen zelfs recht tegen over elkaar, maar ze hebben wel allemaal het labeltje 'rechts'.

ken die hele site niet.

Ik ben daar geen lid en zal het nooit worden ook.

Ik heb er uit nieuwsgierigheid eens gekeken enige interessante thread was over joodse bekende Nederlanders, zit soms weleens een verrassing tussen...

ja, ik ben christen, dus altijd goed voor een weerwoord!

stormfront... haha, wat een stoere naam ook
topiconderwerpen spreken boekdelen, dit moet een clubje voor mensen met een zwakke persoonlijkheid zijn

hun plaatjestopic... :o

4h2war.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2yydyer.jpg

29wlusx.jpg

jew-jaws.jpg

2u9pxqc.jpg

9qdzph.jpg

148p2py.jpg

33vhyja.jpg

gaza_carrtoons9.jpg

rgvwyd.jpg

nazigirl.jpg

2i23ats.jpg

nieuwjaarsduik voor moslims :

2mmfrxf.jpg

gaza_carrtoons13.jpg

ck_hitler_lg.jpg

Windows XP van de Islam :

1900sc_Postcard-How_Ink_Is_Made.jpg

Muziek uit de rimboe :

33oof1j.gif

boerka1.jpg

Ik ben er ABSOLUUT geen lid, omdat ik ver van die mafkezen wil staan, maar mijn overtuiging is ook rechts....verder dan velen hier.

True story bro.

Ik ben ook rechts. Maar mijn mening deel ik absoluut niet met dat stelletje r**ards op stormfront.

• Topic Starter Topic Starter

Waarom zie ik jou nooit in allerlei dan? In de AS sectie heb je je sporen wel verdiend dus ik zou zeggen tijd voor een nieuw tijdperk op DBB.

Marky, helaas vindt niet iedereen het discussiëren met r**ards een leuke bezigheid.

als je al niet eens iets mag zeggen over de joden dan heeft het inderdaad weinig nut. Blijkbaar ben ik volgens jou ineens een anti-semiet als ik ook maar enig kritiek heb over de gedragingen van de joden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb in mijn 53ste post op het stormfront me verproken en de mede-forumleden verteld dat ik een n*ger ben, daarna geband. Maar ik deel hun meningen wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven