AndroidHealthClinic

Straf op ınvoeren prımobolan?

In turkije doen ze helamaal niet moeilijk hoor bij de doane,maar dat wel anders in nederland,laatst werd een goede vriend van me aangehoudendie had een paar doosjes proviron,anapolan bij zich,ze hebben alles in beslag genomen en 90euro boete opgelegd. :(

dus toch maar beter per post dan?

hardbody zei:
In turkije doen ze helamaal niet moeilijk hoor bij de doane,maar dat wel anders in nederland,laatst werd een goede vriend van me aangehoudendie had een paar doosjes proviron,anapolan bij zich,ze hebben alles in beslag genomen en 90euro boete opgelegd. :(

Was je maat toevallig een echte BB'er ?? Misschien dat ze daar op letten....

ik zou gewoon meenemen kans dat jullie op schiphol worden gecontroleerd is klein hoor

Hmm eens kijken wat een last minut turkije kost.
Lol

ik vertrek in de week naar spanje veel kan ik niet meebrengen en heb er al veel spijt van dat ik niet naar turkije ga anders heel wat inkopen gedaan.

Pumpin' zei:
Was je maat toevallig een echte BB'er ?? Misschien dat ze daar op letten....

Als DW aangeeft dat ie elk jaar eenm hele shitload meeneemt in zijn koffer zullen ze vast niet op huge gasten letten, DW is zeker geen kleine jongen, of missch durven ze DW niet te controleren :D

Nee, mn maat was geen echte bb,een beginner,hij heeft die spullen voor iemand anders meegenomen.Maar,maakt het wel uit dan of je een gevorderde bb bent of een beginner?

Mischien dat ze "grote" gaste eerder controleren op a.s. , die gasten bij de douane zijn ook niet achterlijk en snappen dat grote bodybuilders meestal wel wat a.s. gebruiken. Een beginnende bodybuilder valt minder op dan een B.M.F. van 120 kg.

daar ziet douane niet naar het is enkel u blik en het verdacht lijken die mensen controleren ze naar grote zien ze niet. Maat van me was op reis naar spanje ik zat op zelfde vliegtuig maar hing niet bij hem. Hij is 2 keer breder als ik hij mocht gewoon door ik moest alles leegmaken ik was alleen hij had vriendin bij misschien kan dat gevolg zijn maar naar de brede zien ze niet volgens mij

moet je bv in spanje een dockterbriefje hebben voor sustanon of deca te kopen en verkopen ze alles wat je hier kan krijgen daar gewoon in de aphotheek

in spanje is volgens mij bijna niks meer te halen bro. Zeker niet in toeristisch gebied. A nolva kan je wel krijgen weet ik.

Terug
Naar boven