Fitness Seller

Strakkere huid

AllEyezOnMe

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben net begonnen met fitnessen (rennen, spinnen, cardio dus) en ik ben ook afgevallen.
Zoals jullie weten wanneer je afvalt heb je soms overtollig huid. Is er een oefening (of meerdere) waarmee ik dit weer strak kan krijgen?

Groeten!

Dat trekt zelf bij. Of je moet de 'lege' ruimte opvullen met iets anders dan vet.. Spieren bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Okay, maar omdat meeste mensen dit natuurlijk weglaten snijden doormiddel van plastische chirurgie, maarja wanneer je natuurlijk "stretchmarks" hebt trek dit toch niet automatisch bij? Dit gaat dan hangen om het zo maar te zeggen.....

Or am I wrong?

ja, hoeveel vet heb je? ben je nu 150 kilo en kan je amper lopen? ja dan kan overtollig huid idd parte spelen..

maar al heb je maar kilotje of 10 vet dat je weg wilt hebben trekt het wel gewoon bij..

Okay, maar omdat meeste mensen dit natuurlijk weglaten snijden doormiddel van plastische chirurgie, maarja wanneer je natuurlijk "stretchmarks" hebt trek dit toch niet automatisch bij? Dit gaat dan hangen om het zo maar te zeggen.....

Or am I wrong?

Zoals RWD al zei, als je tientallen kilo's bent kwijt geraakt dan moet het weggesneden worden. Anders trekt het gewoon bij na een tijdje.

Ook 3 maal per dag eens zo koud mogelijk douchen. Dat trekt iedere keer de huis samen.
Anders wat geduld hebben.

Zorgen dat er veel spiermassa bijkomt om de ruimte te vullen:)

Vooral als je nog wat jonger bent trekt de huid vaak vanzelf weer bij. Dat kan eventjes duren, maar het zal wel gebeuren. Als je ouder wordt, of echt heel veel kg bent kwijt geraakt wordt het wat lastiger. Maar met oefeningen krijg je dit niet weg.

Terug
Naar boven