XXL Nutrition

strenghtshop schoenen

Zijn prima schoenen heb er zelf wel een lange tijd op gelift maar zijn echt niet te vergelijken met de Romaleos II. Die zijn de meerprijs meer dan waard

ik weet dat er heel veel topics zijn over adidas en nike gewichthef schoenen. maar is er iemand die ervaring heeft met schoenen van strengthshop? daar zijn ze (op nike's na) wel een stuk goedkoper.

http://www.strengthshop.de/clothing-sportbekleidung/lifting-shoes-gewichtheberschuhe.html

WAs jij het niet die overtuigd was om dan toch de powerperfects te kopen?

Inderdaad, die van strenghtshop zijn niet duur, maar weinig reviews van te vinden, terwijl de Powerperfects zelf door kampioenen op wedstijden worden gedragen. Voor die 50 euro verschil zou ik echt niet twijfelen.

• Topic Starter Topic Starter
WAs jij het niet die overtuigd was om dan toch de powerperfects te kopen?

Inderdaad, die van strenghtshop zijn niet duur, maar weinig reviews van te vinden, terwijl de Powerperfects zelf door kampioenen op wedstijden worden gedragen. Voor die 50 euro verschil zou ik echt niet twijfelen.

aangezien ik laatst een financiële bitchslap heb gehad van ruim 600 euro is voor mij alles wat ik nu kan besparen mooi mee genomen. dus als deze schoenen ook prima werken, vind ik het wel het overwegen waard

Ze zijn wel echt foeilelijk :eek:

Je kan beter de adidas power perfects halen. Deze schoenen zijn echt lelijk.

die impalas zien er wel mooi uit, ik zou die pakken, ik had ze ook gekocht als ik niet de adipowers had gekocht

Je kan beter de adidas power perfects halen. Deze schoenen zijn echt lelijk.

ik zou ook wel echt graag adidas schoenen willen. maar zoals al aangegeven heb ik een tegenvaller gehad van ruim 600 euro, is het misschien niet heel slim om nu ook nog eens tussen de 130 en 200 aan schoenen uit te geven. tenzij het kwalitatief echt veel verschil uit maakt

ik zou ook wel echt graag adidas schoenen willen. maar zoals al aangegeven heb ik een tegenvaller gehad van ruim 600 euro, is het misschien niet heel slim om nu ook nog eens tussen de 130 en 200 aan schoenen uit te geven. tenzij het kwalitatief echt veel verschil uit maakt

Wacht dan best twee a drie maand. Ga je geen spijt van hebben. I love my powerperfects. Voor 125 euro verzending inbegrepen, is er toch echt niet zo veel verschil met die van strenghtshop he, want je moet er nog de verzendingskosten bijtellen.

Die Impala's zijn gewoon regelrechte klonen van ironwork 2

impalas_2.jpg

AdidasIronworkII.jpg

:D:D:D:D:D

Heb zelf ironwork 2's al jaren, doen het prima

Desondanks zou ik gewoon even doorsparen voor wat adidas of nikes. Gewichthefschoenen gaan toch jaren mee.

dan zouden ze dus goed moeten zijn :)

dan zouden ze dus goed moeten zijn :)

Qua pasvorm, hoogte hak ed zal het idd een prima schoen zijn.

Zou alleen bang zijn dat de riempjes, veters en dergelijke van een mindere kwaliteit zijn. Bij cheap schoenen breken die nog wel eens af binnen een jaar/1.5 jaar.

Voor 50 piek meer heb je super schoen die een aantal jaren meegaat.

Jouw keuze though.

Qua pasvorm, hoogte hak ed zal het idd een prima schoen zijn.

Zou alleen bang zijn dat de riempjes, veters en dergelijke van een mindere kwaliteit zijn. Bij cheap schoenen breken die nog wel eens af binnen een jaar/1.5 jaar.

Voor 50 piek meer heb je super schoen die een aantal jaren meegaat.

Jouw keuze though.

ik heb toch besloten om voor Adidas schoenen te gaan. een tijdje terug heb ik deze schoenen overwogen omdat ze goedkoper zijn en ik toen wat krap in het geld zat. maar heb gelukkig weer een paar financiële meevallers gehad en heb wat oude spullen uit mijn home gym kunnen verkopen. nu alleen nog kijken welk model van adidas

Terug
Naar boven