AndroidHealthClinic

Striemen, te snel uitgezet?

Collzzz

Novice
Waardering
0
Sinds een paar weken begin ik op men bicepsen striemen te zien. Ik vroeg me nu af of er nog mensen hier ervaring mee hebben... Ik heb nu men krachttraining ff teruggedraaid en ga een kleine maand proberen minder zwaar te trainen met meer herhalingen. Gaan de striemen daardoor geheel verdwijnen of gaan deze altijd aanwezig blijven?

Ik heb gehoort dat je voor beginnende striemen iets heb en als ze best groot zijn zijn het blijvende ''littekens'' !

verbeter me als niet zo is jongens :)

//

kijk hier Voorkom striemen, striae - Adversus.nl

ze zullen nooit geheel verdwijnen, na een tijd worden ze wit en vallen ze minder op

Ik zou dat spul gebruiken die het eigenlijk tegengaat ( in het begin ) en gewoon door knallen ,want je heb ze nu toch al :)

vind jij dan dat je je training ervoor moet terugdraaien voor een tijd? Als je blijft voortdoen ondanks je striemen, verdiepen ze dan?

kzou gewoon doorknallen, je kan proberen om cacoaboter erop te smeren, het schijnt een betje te helpen om het te voorkomen maar reken er maar niet teveel op
ze kunnen wel wat groter en dieper worden

Onder m'n oksels lijken ze nooit wit te worden.. zijn al dik een jaar rood/roze.

jah heb ook van die ****ing straie op mijn beide biceps en zijn nu rood paars en god weet hoeveel op mn binnenkant billen en hams mjah ik smeer soms creme van nivea en creme vit e en helpt geen klote

niks helpt, gewoon doorgaan en hopen dat het minder word

En van die zwangerschaps creme(weet naam zo even niet) Dat werd mij aangeraden

Ik heb er ook enorme last van.. het begint
helemaal bovenaan bij mn schouders (zowat bij mn oksels) en daarna loopt het helemaal door over mn over tot ongeveer de helft van mn triceps.. bij mij is het inmiddels al wit geworden (littekens).. het word wel minder zichtbaar maar als ik soms nog echt heel zwaar train wil het nog wel eens scheuren.. voorzichting zijn dus.. ik voorkom het door minder zwaar te trainen en langer te trainen met kleinere gewichten... ik heb het tot nu toe in de perken kunnen houden..

kan je niks tegen doen als je te goei blijft door trainen worden ze alleen maar erger.
je moet kiezen ofwel door trainen en het aanvaarden.
ofwel zo trainen dat je amper vooruitgang maakt ofwel stoppen als je het echt zo erg vind.

Ja maar je kan toch altijd gewoon meer voor lichtere gewichten gaan dan voor het hardcore ijzer smijten... dan behoud je je spieren en kan je huid herstellen

Hej ik train ook goed door, maar heb er nog geen last van gehad hoor.

Je vel kan toch wat groeien, of zijn jullie echt gevormde bdb'ders?

Grtz__

helpt niks tegen ik zit zelf ook helemaal onder biceps , tussen chest en schouder zelfs op mijn rug maar dan ook dikke strepen:( ben bij dokter geweest hij zegt vitamine E olie

Uiercreme bij de apotheek halen.
Maar weg gaat het niet...

stop met alle cremetje!

een huidcel via de oppervlakte verzogen werkt gedeeltelijk.
Het is beter om van binnenuit je huid te voeden, door extra vitamine, eiwitten en mineralen in te nemen.

opbassis van deze kennis, voegen we multivitamine en extra eiwitten (uit eten) toe aan ons eet schema

op eigen ervaring, verminder je striae en verklein je de kans op ontstaan van stiae

Oh vandaar mss dat ik er (nog) geen last van heb, ik speel bakken vitamines binnen :D ^^

Terug
Naar boven