MuscleMeat

Strikeforce -- Diaz vs Daley 9 april 2011

damocell

Competitive Bodybuilder
Waardering
230
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag is het zover.. strikeforce Diaz vs Daley om het welterweight kampioenschap en nog een titel gevecht namelijk tussen Melendez en Kawajirri om de wereldtitel in het lichtgewicht. Het beloofd weer spetterende actie te worden.

Voorprogramma
Featherweight gevecht:
Hiroyuki Takaya (15-8-1) vs. Robert Peralta (13-3)
Heavyweight gevecht:

Brett Albee (3-0) vs. Virgil Zwicker (9-2)
Lightweight gevecht:

Joe Duarte (5-2) vs. Saad Awad (8-3)
Welterweight gevecht:

Herman Terrado (5-2) vs. AJ Matthews (4-0)
Catchweight (140 lbs) gevecht:

Rolando Perez (5-4-1) vs. Edgar Cardenas (3-0)
Middleweight gevecht:

Casey Ryan (1-0) vs. Paul Song (2-0)

Hoofdprogramma
Welterweight Kampioenschapsgevecht:
Nick Diaz (24-7-1) vs. Paul Daley (27-9-2)

Lightweight Kampioenschapsgevecht:
Gilbert Melendez (19-2) vs. Tatsuya Kawajiri (27-6-2)

Light Heavyweight gevecht:
Gegard Mousasi (30-3-1) vs. Keith Jardine (17-9-1)

Lightweight gevecht:
Shinya Aoki (26-5-1) vs. Lyle Beerbohm (16-1)

http://www.youtube.com/watch?v=IocjAm_uJq0

Zo snel al. Gvd, dat wist ik helemaal niet. Nice. Hopelijk is onze grote vriend Nick Diaz in vorm.

• Topic Starter Topic Starter
Zo snel al. Gvd, dat wist ik helemaal niet. Nice. Hopelijk is onze grote vriend Nick Diaz in vorm.

Daarom heb ik het maar gepost Jesaja. Nee Diaz is niet echt in vorm... Daley wel en ik hoop dan ook dat hij Diaz even op zijn plaats zet.:)

Ik ben benieuwd wat de gameplan van Diaz is. Brengt hij Daley naar de grond waar hij zijn BJJ kan gebruiken, of gaat hij met hem boksen? Ik denk het eerste.

Ik dacht dat we Overeem zouden zien op 9 april?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd wat de gameplan van Diaz is. Brengt hij Daley naar de grond waar hij zijn BJJ kan gebruiken, of gaat hij met hem boksen? Ik denk het eerste.

Daar ga ik wel vanuit dat Diaz Daley naar de grond probeert te werken controle probeert te houden en voor de tap gaat.
Daley zal Diaz hard hitten met zijn boxingstijl en voor de KO gaan. Ben benieuwd maar ik hoop op Daley, als eerste engelsman de wereldtitel winnen.

Ik zie Nick Diaz wel niet KO gaan, dat zou wat zijn zeg...

Hoe kan je nu niet supporteren Diaz? Die gast is op de aarde gezet om te vechten, simpelweg omdat hij te achterlijk is om iets anders te doen. Een rasechte primaat, zulke figuren moet je koesteren.

Hoe kan je nu niet supporteren Diaz? Die gast is op de aarde gezet om te vechten, simpelweg omdat hij te achterlijk is om iets anders te doen. Een rasechte primaat, zulke figuren moet je koesteren.

Vechten doet hij prima, maar dat "thug-life" gedrag mag hij achterwege laten. Buiten dat ontwijkt hij Mayhem.

Vechten doet hij prima, maar dat "thug-life" gedrag mag hij achterwege laten. Buiten dat ontwijkt hij Mayhem.

Ja, dat komt omdat Mayhem hem ook altijd ligt te pesten. En dat thug-life imago lijkt me gewoon omdat hij niet beter weet. Die gast mag je echt niet serieus nemen op dat soort gebied. Bekijk zijn mimiek eens goed, dat is toch de expressie van een peuter. Volgens mij tekent hij zijn contract met zijn hoofd 10 cm van het papier en zijn tong uit zijn mond. Imo moet je gewoon dankbaar zijn dat hij zijn gave ontdekt heeft en dat hij dit aan de wereld kan laten zien.

das wel waar :p en hij ontwijkt mayhem gewoon omdat die hem te belachelijk zou maken denk ik (ongeacht winst of verlies) en dat hij daarmee niet om zou kunnen

Ja, dat komt omdat Mayhem hem ook altijd ligt te pesten. En dat thug-life imago lijkt me gewoon omdat hij niet beter weet. Die gast mag je echt niet serieus nemen op dat soort gebied. Bekijk zijn mimiek eens goed, dat is toch de expressie van een peuter. Volgens mij tekent hij zijn contract met zijn hoofd 10 cm van het papier en zijn tong uit zijn mond. Imo moet je gewoon dankbaar zijn dat hij zijn gave ontdekt heeft en dat hij dit aan de wereld kan laten zien.

Haha nice:D

Maar goed, als je zo stoer doet richting de buitenwereld moet je geen tegenstanders ontwijken die je eerst hebt uitgescholden en backstage wel durft aan te vallen als hij met z'n rug naar je toe staat, of als je met z'n 15en bent.

http://www.youtube.com/watch?v=HThGf14lEw8

hahaha hoe dat poppemieke plots voor Nick Diaz staat op het einde

Haha, dat wordt een mooi gevecht.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Maar goed, als je zo stoer doet richting de buitenwereld moet je geen tegenstanders ontwijken die je eerst hebt uitgescholden en backstage wel durft aan te vallen als hij met z'n rug naar je toe staat, of als je met z'n 15en bent.

http://www.youtube.com/watch?v=HThGf14lEw8

Een typisch geval van "ergens zijn waar je niet hoort te zijn".

Terug
Naar boven