Fitness Seller

Strikeforce -- Diaz vs Daley 9 april 2011

nice:) grote fan van daley:)

Haha, dat wordt een mooi gevecht.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Een typisch geval van "ergens zijn waar je niet hoort te zijn".

In de UFC zijn zovaak interviews met 2 vechters na de wedstrijd, of een contender en een kampioen, en dat is nooit zo uit de hand gelopen. Dat Nick en Nate Diaz er meteen op los gaan rammen zegt wel wat over hun karakter.

Ik kan me nog wel herinneren dat Nate Diaz in The Ultimate Fighter show zat. Toen had een lid van het andere team op de muur geschreven dat het team waar Nate in zat gay was, gewoon als grapje. Iedereen kon er om lachen, behalve Nate. Die trok meteen z'n shirt uit, deed z'n "irritatie-onder-de-oksels" imitatie en wilde gaan vechten in het huis. Dan ben je toch niet echt slim hoor.

[Link niet meer beschikbaar]

Ook wat vids..

het is un-****ing-mogelijk om te haten op nick diaz!!!!

Laatst bewerkt:
ik zou de fight niet gestopt hebben wel, maar het is een goeie vechter, dat is zeker

edit: check de baard van de ref in de moussasi vs jardine fight...

Laatst bewerkt:
Ik hoopte eigenlijk dat Diaz klappen zou krijgen. Hij maakt goed gebruik van zijn reach. Jammer.

Maar goed, als je zo stoer doet richting de buitenwereld moet je geen tegenstanders ontwijken die je eerst hebt uitgescholden en backstage wel durft aan te vallen als hij met z'n rug naar je toe staat, of als je met z'n 15en bent.

http://www.youtube.com/watch?v=HThGf14lEw8

Mayhem is een bully en moet hem gewoon met rust laten. Hij dacht dat hij ermee weg ging geraken omdat het op national television was. Niet dus, gevalletje bully beatdown.

Terug
Naar boven