Fitness Seller

Stromba only KUUR

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dag iedereen, ik zit nu al 1 jaar een rond te kijken op dbb.com en heb gezien wat jullie meningen en kuurschema's en voeding enz zijn..

Ik ben zelf 22 jaar en 180cm lang en heb nooit gekuurd,ik doe ook kickboksen en fitness doe ik niet meer. Ik train nu 3 x per week kickbokx..

Ik zou graag een stromba onlu kuurtje willen pakken, mijn doel is sterker worden en scherper en wat droger.. Ik hoef dus echt niet breed te worden.
Als ik goed heb gelezen noemen jullie dat cutten.. Maar is het wel verstandig om een stromba only kuur te pakken icm met kickbokstrainingen?? Moet ik dan ook gaan fitnessen of kan ik alleen maar bliiven kickboksen, heeft iemand hier ervaringen mee?

Graag zou ik jullie reacties willen weten en mij vertellen ook hoeveel ik ongeveer moet pakken van stromba.. Ik zelf denk aan ongeveer 12 ampullen van zambon en dan 3 x per week zetten.. maar zou graag jullie reacties willen weten...

laterzz MuaY THai:D

Ik zou het alleen gebruiken als je erbij gaat fitnessen. dan zou ik voor 5/6wkn gaan (kuren).

Ik vraag me af of het wel je geld waard is als je het gaat gebruiken voor kickboxen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af of het wel je geld waard is als je het gaat gebruiken voor kickboxen.

wat bedoel je eigenlijk precies ermee Suat??

muaythai zei:

wat bedoel je eigenlijk precies ermee Suat??

hij betwijfelt of je door de werking van stroma wel zoveel voordelen hebt bij het kickboxen; je traint niet specifiek op maximale spierkracht, en juist bij dit soort trainingen (maximale trainingen) komt stromba echt tot z'n recht. Je wordt er sterker door, maar train je op maximale kracht met kickboxen, en heb je echt maximale kracht nodig bij kickboxen? Tuurlijk heb je wel krachtcoïtusplosies, zonder twijfel, maar of je hiervoor stromba nodig hebt betwijfel ik. Ik geloof dat het conditionele aspect bij kickboxen net zo belangrijk/ belangrijker is.

Als je erbij gaat fitnessen is het een ander verhaal, maar om stromba te nemen zodat je boxtraining erop vooruit gaat....ook ik vraag me af of je er wel zoveel profijt van gaat hebben.

let wel dat stromba niet echt lekker voor je gewrichten is
en dat je door snelle bewegingen sneller blessures op kan lopen.

Voor BB-ers vind ik stromba tabs 1 van de beste beginner kuurtjes, maar aangezien jij het combineert met een cardio gerichte sport weet ik niet precies wat ik ervan moet vinden.

muaythai zei:
Dag iedereen, ik zit nu al 1 jaar een rond te kijken op dbb.com en heb gezien wat jullie meningen en kuurschema's en voeding enz zijn..

Ik ben zelf 22 jaar en 180cm lang en heb nooit gekuurd,ik doe ook kickboksen en fitness doe ik niet meer. Ik train nu 3 x per week kickbokx..

Ik zou graag een stromba onlu kuurtje willen pakken, mijn doel is sterker worden en scherper en wat droger.. Ik hoef dus echt niet breed te worden.
Als ik goed heb gelezen noemen jullie dat cutten.. Maar is het wel verstandig om een stromba only kuur te pakken icm met kickbokstrainingen?? Moet ik dan ook gaan fitnessen of kan ik alleen maar bliiven kickboksen, heeft iemand hier ervaringen mee?

Graag zou ik jullie reacties willen weten en mij vertellen ook hoeveel ik ongeveer moet pakken van stromba.. Ik zelf denk aan ongeveer 12 ampullen van zambon en dan 3 x per week zetten.. maar zou graag jullie reacties willen weten...

laterzz MuaY THai:D

Sterker en droger?

Zou dan gaan voor een vetburner met een goed dieet op een powerlift schema. Zal je meer voordelen uithalen dan een paar weken een kuur.

met al dat cardioeen door muey thai zal je imo teveel verbranden om daadwerkelijk massa te winnen.je zal wel wat kracht winnen maar dat zal dan denk ik het enige zijn...

2uurtjes kickboxen verbrandt je al gauw 1200-1500 kcal die je in je kuur al te had nodig hebt...kickboxen ff op een laag pitje doe ik altijd in me kuurtjes

dus beter geen kuur pakken, maar gewoon een goede vetverbrander.. maarik wil explosief worden en meer kracht wat moet ik dan doen??

graag jullie reactionzz

muaythai zei:
dus beter geen kuur pakken, maar gewoon een goede vetverbrander.. maarik wil explosief worden en meer kracht wat moet ik dan doen??

graag jullie reactionzz

In ieder geval geen AAS.

het ken wel maar je zal wel moet fitnessen anders heb het geen nut dan verbrand je sowieso te veel het is dan het een of het ander...maja een praktijkvoorbeeld is Le Banner ook wel is een kuurtje gebruikt, dus ja je zal de juist combi moeten vinden. ik zelf heb ook wel is een kuurtje gepakt toen ik nog fanatiek aan thai boxen deed en daarbij ook fitness ik deed 3 dagen kickboxen en 2 tot 3 dagen fitness. Ik won wel wat massa omdat ik veel at en was ook niet opgeblazen maar best strak maar om de kuur optimaal te benutten is wel moeilijk!

Juist winny wordt in muay thai vaak gebruikt om de doodsimpele reden dat je kracht wint maar tegelijkertijd weinig stijgt in lichaamsgewicht. Een erg goede combi als je met gewichtsklassen te maken hebt.

waarom niet gewoon anavar?
winny slecht voor gewrichten, zeker winny-only imo
anavar: goed vr pezen/collageen

ok navy dus gewoon stromba gaan gebruiken, ik zou graag die stromba van Zambon willen pakken.. (injectie ampullen), hoeveel zou ik moeten pakken en kan ik alles in mijn kont spuiten, want schouder doet heel erg pijn.. Ik train maandag woensdag en vrijdag, wanneer zou ik beste kunnen zetten??

graag wat info.. muay THAi

.

Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:
ik weet mij ervaring met stromba kuur was goed maar wat rennen en cardio betreft zou ik niet op rekenen dat je dat tijdens je kuur kan doen. Je kuiten en je scheenbeen spier zullen so snel verzuren dat je gewoon niet kan lopen. Ik heb hele goede conditie maar op stromba ben ik na 200 meter hopeloos kan ik amper lopen. Kijk daarmee uit. Duurt 5 weken na de kuur voordat weer alles normaal is.

Heb precies hetzelfde. En lijkt me niet echt handig als je in de ring staat met een stel verzuurde poten.

Met kickboxen is je techniek en uithoudings vermogen belangrijker dan wat extra kracht.

Ik zou voor wat extra kracht eerder 1 keer per week fitnessen erbij en dan met name gaan bankdrukken en wat benen trainen.

eyy tongpo eve een vraagje..bij jou staat SIAM style.. bedoel je daarmee siam gym?

wat is anavar nou? is dat beter? nou graag wat info boyzz...

is het ook te injecteren of zijn de tabs beter?

nou ik hoor het wel adioszz

nou.. van wat ik weet is inject altijd beter. Minder problemen en je gaat als een tierelier..:p

Terug
Naar boven