AndroidHealthClinic

Stromba

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem

Novice
Waardering
0
Deze vraag druist recht tegen de boardregels in en brengt onze legitimiteit in gevaar.

Edit door DBC01

Laatst bewerkt door een moderator:
uhmz ik weet nie of jij dat hier wel mag vragen maar denk aan zo'n 50 pakken suiker van 1 kg

..........lol..........

greetzzz

Vraag het na bij de appie heijn.

lees gvd ff de regels door :rolleyes:

alleszins niet veel.

slotje

Stel dat ik hier serieus antwoord op zou geven, zal de volgende vraag zijn: Hoe kom ik aan stromba?? of de ook al veel gelezen variant: Wie kan er aan stromba komen??

:D :D

@T: je bent laat...ik had n snellere reactie van verwacht. ;)

je hebt ze van 2mg, 5mg en 10mg. (ook nog 50mg ip tabs)

je blijft maar doorgaan he? Lees de regels verdomme.. of wil je datdit board gesloten word? Want die kans is groot als je hier AS prijzen gaat neerzetten...!

:thumb: kale een woord........

amen

Kep onlangs nog n PM gehad van iemand die ik niet kende, die me vroeg of ik aan as kon komen....kep gezegd dat ie maar op n ander board moest gaan zoeken....voor hetzelfde geld is t n wout.

Dergelijke posts als dit zullen alleen maar meer van zulke stomme vragen gaan oproepen. I rest my case!!

dat soort pm s krijg ik ook heel vaak

Zolang big bro meekijkt vanachter zn bureautje is mijn naam Haas.

(Haas Bruinsma :D )

ik krijg ook mailtjes genoeg, maar ik beantwoord die vragen niet. Tis vragen om problemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zoek nog een zooitje vrouwen.

Het liefst klein en die geen nederlands kunnen. Ik wil ze gebruiken voor een nieuw project van me.
"Schoonmaken en terug in de kast"
Lijkt me reuze handig. gewoon als je ze nodig hebt haal je ze uit je kast. Erg handig want ze kunnen geen nederlands en dus ook niet me de nederlands vrouw praten.

Dus ik zoek het liefs een chineesje ofzo (die zijn altijd wel geil)
Pm me

Jopie

Het doel van de vraag in deze thread kan niet bereikt worden, daarom even slotje en later de prullenbak in.

Eenieder toch dank voor het wijzen op de board-regels en de vrolijke (offtopic) noot.

Groetjes,

DBC01

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven