XXL Nutrition

Strongmen don't have to be fat..

Ano_1982_9

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Hoewel een beetje extra spek natuurlijk goed is voor leverage..

Mariusz Pudzianowski:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jarek Dymek:

Arild Haugen:

Jon Andersen:

Kevin Nee:

• Topic Starter Topic Starter
Super wakkie!

Maar ja de ECHT sterke mannen hoeven niet zo te posen om te laten zien dat ze de sterksten zijn. Die deadliften liever +1000lbs op een van de grootste wedstrijden van het jaar...;)

Dit is natuurlijk wel goed voor de verkoop cijfers van MTrx en Mariusz zn trainings dvd...haha.

Maar ja de ECHT sterke mannen hoeven niet zo te posen om te laten zien dat ze de sterksten zijn. Die deadliften liever +1000lbs op een van de grootste wedstrijden van het jaar...;)

Dit is natuurlijk wel goed voor de verkoop cijfers van MTrx en Mariusz zn trainings dvd...haha.

Wat ik al zei, extra spek is goed voor leverage. Kijk naar een Savickas, Virastyuk, Murumets of Andy Bolton. Die hebben juist zoveel gewicht nodig (150/160+) om enorme gewichten te kunnen verplaatsen. Met 130 kg heb je niet gauw een boom van 200 kg.

Maar toch zie ik graag zulke fysieken als hierboven ertussen, maakt het leuk.

hoe krijgen zo'n typen nooit een echte zware blessure?

hehe, er zijn maar weinig mannen die 1000+ deadliften, heel weinig.

die mariusz heeft wel een GH buik zeg :eek:

Zijn borst ziet er zwak uit op deze pics.

Ik vind die kurkdroge strongmen maar niets, net zoals ik zelden fan ben van de echte dikkerds

Ik ben meer voorstander van het soort goeie all-round powerlijven die je bij Phil Phister, Don Pope, Jesse Marunde etcetera terugvindt, die mannen zijn de verpersoonlijking van "form follows function" en stralen tenminste atletisch vermogen uit door al hun porieën...

be as strong as you look

Pudzianowski kan zo Mr. Universe worden als ie dat zou willen.

ZOveel kracht en zulke fysieken, wat wil je nog meer

Terug
Naar boven