Fitness Seller

Strongmen don't have to be fat..

We praten hier dus wel over BB. Het gaat hier om de lichamen van powerlifters.
Waarop hij zegt dat hij zn borst niet zo mooi vindt.

Het gaat hier noch over BB, noch over de lichamen van Powerlifters.
Het gaat hier over het vetgehalte van Strongman Atleten.
Het vetgehalte, niet de schoonheid van de borst.
Don Pope bv heeft in de verste verte geen BB fysiek, maar wel het ideale vetgehalte voor zijn sport.
Twee keer fout. Bij de derde fout terug naar af ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat hier noch over BB, noch over de lichamen van Powerlifters.
Het gaat hier over het vetgehalte van Strongman Atleten.
Het vetgehalte, niet de schoonheid van de borst.
Don Pope bv heeft in de verste verte geen BB fysiek, maar wel het ideale vetgehalte voor zijn sport.
Twee keer fout. Bij de derde fout terug naar af ;)

amen.

Lijkt mij dat Savickas het meest "ideale" vet gehalte heeft voor strongman. Hij is immers de aller sterkste....:D

savickas is nog niet ZO vet... volgens mij houdt ie ook veel vocht vast...

Ojeee weer een voorbeeldje van uitzonderingen, als ik op tv kijk naar strongman wedstrijden zijn het nog altijd voor 90% spekkies. Wel brute kracht, maar zo'n fysiek zou ik nooit van m'n leven willen hebben. Mariuz? is één van de weinigen met een net vet% binnen die sport. Wel diep respect voor de gewichten.

don pope is een facking mofo! geweldige vent!!

Mwa ik ga met locust mee, vind die fysieken met rond de 15% vet dr toch wel t "vetst" uitzien:D

wat een bruute fisieken en hun kracht is gruwelijk gewoon

We zullen maar niet over jou beginnen "klusmier" de ultimate powerlifer. :rolleyes:

je mag best over mijn fysiek en mijn prestaties praten ............

met 1.74 lengte en 82 kilo zwaar en mijn bovengemiddeld vet% ben ik in feite een MINI-Strongman!!

ik vind dat een strongman toch minimaal een 2.5*BW moet kunnen pakken met deadlift en squat!
:D
dus liever Powerlifter: voor strongman blijf ik met squat ook een beetje achter 2.2*BW & met deadlift 2.4*BW
;)

De fysiek van Mariusz is ongeloofelijk als je hoort dat ie zegt alleen maar poolse varkensschotels en massa's chocolade eet !

thnx again ruben voor de motivatie.

strongmen HAVE TO BE FAT TEDJU !!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die core is echt te bruut!

Terug
Naar boven