XXL Nutrition

Stuborn Fat Solution - trillen

Giant to be

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
9%
Ben aangekomen op 7-8% bf en was dus opzoek gegaan naar een methode om de laatste paar procentjes eraf te trainen en kwam uit bij het boek: Stuborn fat solutions.

Helemaal top dit boek en veel geleerd, nou wilde ik vannochtend 1 van de methodes toepassen namelijk:

-in de ochtend op een lege maag HIT gevolgd door lichte cardio
-+1 200mg caffeine op een lege maag (deed zelf 400 ivm ongevoeligheid)

Was naar het bos gegaan, even opgeward en HIT, heuvel op rennen en naar beneden dribbelen/lopen 5-6x. Hartslag was neit te tellen zo hoog, daarna korte rust, en nog ff gejogt maar hier dit niet lang vol. Begon te trillen, en dit werd steeds heftiger (te laag suiker pijl lijkt me) thuis aangekomen kon ik amper nog op mijn benen staan en begonnen mijn handen ook te trillen, maar snel wat gegeten en toen ging het weer over.

Nu is het idee van de hele training juist dat ik rond het 0 punt zit van bloedsuikerspiegel maar kon ik nu door het trillen niet meer doorgaan. Is er iets om dit te onderdrukken behalve eten? Ik hoef geen uitleg over dat het slecht is voor spierbehoud etc..

Bijvoorbaad dank!

De schrijver heeft een forum. Veel gebruikers posten daar. Misschien komt dit probleem vaker voor. Ik zou het daar eens opzoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Het forum werkt voor mij niet, heb ik al meerdere keren geprobeerd maar de pagina doet het niet.

• Topic Starter Topic Starter

Thanks... Ik lee sdie stukjes op bodybuilding.com nooit, meeste is slecht onderbouwd. Stuborn fat solution bv is enkel gebaseerd op groot aantal wetenschappelijke onderzoeken en veel praktijk ervaring, echt gericht op de laatste paar %. zit nu rond de 8% en die laatste 2-3% willen er gewoon niet af.

---------- Post added 2 July 2013 at 12:03 ----------

werkt bij mij ook al een hele poos niet meer, maar probeer het eens via proxybrowsing:

http://www.proxybrowsing.com/browse.php?u=http://forums.lylemcdonald.com/&b=28&f=norefer

dat werkt bij mij wel.

gruwlijk fijn, dankjewel!

Zucht.

De schrijver van de stubborn fat solution geeft in de meeste situaties zelf een negatief advies voor HIIT (of in ieder geval in zeer minimale mate). Het protocol dat de topicopener volgt is speciaal ontworpen om stubborn fat aan te spreken. Alles is zo bedoeld en gecreeerd om het voor de natuurlijke atleet zo optimaal mogelijk (phsysiologisch) aan te pakken. Het totaalplan is een samenspel van verschillende factoren die ervoor zorgen dat HIIT juist WEL gedaan dient te worden binnen de protocollen geschetst in het boek.

Zucht.

De schrijver van de stubborn fat solution geeft in de meeste situaties zelf een negatief advies voor HIIT (of in ieder geval in zeer minimale mate). Het protocol dat de topicopener volgt is speciaal ontworpen om stubborn fat aan te spreken. Alles is zo bedoeld en gecreeerd om het voor de natuurlijke atleet zo optimaal mogelijk (phsysiologisch) aan te pakken. Het totaalplan is een samenspel van verschillende factoren die ervoor zorgen dat HIIT juist WEL gedaan dient te worden binnen de protocollen geschetst in het boek.

Oke. Ik ken zelf het boek niet. Waarschijnlijk omdat ik niet zo ver ben als de topicstarter. Ik herinnerde mij alleen dat ik laatst iets had gelezen, waarom je geen HIIT zou moeten doen in bepaalde situaties.
Het was een poging tot iets bijdragen, zeker geen onderbouwd antwoord of iets.

Oke, no problem. Het is gewoon een specifiek programma waarin HIIT verwerkt moet zitten. In ieder geval kan ik je zeker de spullen van de schrijver aanraden. Dat zou iedereen eigenlijk moeten lezen. :)

Oke, no problem. Het is gewoon een specifiek programma waarin HIIT verwerkt moet zitten. In ieder geval kan ik je zeker de spullen van de schrijver aanraden. Dat zou iedereen eigenlijk moeten lezen. :)

Zo zijn er nog heel veel meer boeken die zeker gelezen moeten worden.
Toch ben ik er wel in geïnteresseerd, maar nog niet helemaal overtuigd.
Zou jij misschien heel kort kunnen uitleggen waarom ik juist dat boek moet lezen?

Best een prijzig boek, als je die van Lyle McDonald bedoelt.

No topic hijack btw, antwoord mag ook via PM o.i.d..

Zou jij misschien heel kort kunnen uitleggen waarom ik juist dat boek moet lezen?

Ik zeg niet dat je juist DAT boek moet lezen, maar alle spullen van Lyle zijn de moeite waard. Ik hoef geen reclame voor hem te maken, dat gaat me te ver. Je kunt ontzettend veel goede en betrouwbare informatie vinden op zijn website en forum.

Boeken kun je kopen, is het geld zeker waard. En er zijn ook andere wegen om e-books te bemachtigen, maar daarmee zou je hem tekort doen.

Is het misschien de caffeine? Als het de suiker is, kun je overwegen om een mandarijn oid te eten voor je workout. Weet alleen niet hoe "detrimental" dat is wanneer je op het stubborn fat gedeelte bent aanbeland.

De man heeft veel verstand van voeding vooral. Genoeg info te vinden op zijn site:
[Link niet meer beschikbaar]

De man heeft veel verstand van voeding vooral. Genoeg info te vinden op zijn site:
[Link niet meer beschikbaar]

Klopt. De site ben ik wel al bekent mee, in de zin van dat hij in mijn bookmarks staat. Ik lees er vrij onregelmatig op. Ik kan alleen niet zo goed omgaan met die zoekfunctie daar. Dus ik kan alleen lezen wat ik kan aanklikken.
Al met al zeker een goede site om van te leren en om inspiratie van op te doen.

Terug
Naar boven