Fitness Seller

Stuk droger voor de zomer

Ano_290122

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
103
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Hallo mensen,

Vorig jaar april ben ik begonnen met trainen (gelijk heel serieus).
Ik begon met veel eten en kwam snel aan in gewicht.
Ik dacht de heletijd bij mezelf van: ja, deze zomer hoef ik nog niet droog te zijn.
Maar nadat ik er zoveel jongens over hoor praten bedacht ik mezelf wel.

Ik weeg nu 86-88kg met een vp van 14-15%
Buikspieren ben ik echt gediciplineerd gaan trainen.
En sinds een week ben ik erachter gekomen dat ik met een oefening GEFOCUST doen, een veel lekkerder gevoel krijg qua pomp, spiergevoel.
Ik heb de heletijd heavy getraind dus heb wel lekkere massa gepakt vind ik.

Ik at op een dag bv:
- bak brinta met 0.5l melk
- 3 pannekoeken (tussendoor)
- whey shake met melk (tussendoor)
- 200gr rijst met 250gr kipfilet
- bak brinta
- whey shake met melk.

T R A I N I N G

- whey shake met melk
- 500gr yoghurt

S L A P E N

met dit ben ik toch aardig gegroeid.
Vooral veel met kracht winst geboekt.

Sinds 2 weken geleden ben ik minder gaan eten.

Mijn dag:
- bak brinta
- whey shake met melk (tussendoor)
- 100-200gr rijst met 250gr droge kipfilet
- 250gr droge kipfilet
- soms nog een keer 250gr kipfilet
- whey shake met melk

T R A I N I N G

- whey shake met melk
- 250gr kipfilet
- 500gr magere kwark

Laat dus meer koolhydraten achterwegen en heb sommige dingen vervangen.
Ben meer reps gaan doen met oefeningen en meer focussen op spieren.
Ook doe ik 20min cardio 2x per week.

Mijn vraag is of ik echt tot het uiterste moet gaan (helemaal uitputten/sprinten met cardio) of gewoon goed moet zweten.
Ook ben ik benieuwd of mijn eiwitten wel genoeg zijn en koolhydraten niet te laag.

Post je e k v waarden en Cals eens.
Zou de melk er al uit gooien...

Reken je behoefte uit via de stickies

Wanneer je met cardio vet wil verbranden ga je cardio doen aan een hartslag van 65-70% van je maximum.

Dit is een tempo dat je zeer lang kan volhouden, zonder echt buiten adem te geraken.

Doe dit enkele malen per week 40-60 minuten minimum en blijf goed op je voeding letten.

Is dit een grap of zo? 750 gram kipfilet per dag? En 250 gram per keer? Je lichaam kan maar per 2 uur ongeveer 40 gram eiwitten verwerken dus met rijst samen is het zoon 65 gram eiwitten per maaltijd veel teveel dus!

Ook 200 gram rijst per keer is teveel 100 gram is genoeg per maaltijd! En de kipfilet ook veranderen in 180 gram! En 3x rijst met kip is ook teveel het zelfde probeer afwisselend te eten

ochtend: brinta+whey (in water) + multivit en vit C
tussendoor een keer fruit maar niet te gek. Appeltje een keer
middag: rijst wit (gekookt) met vis (panga) niets meer erop of eraan. omega 3 nemen 2 caps
eind middag: weer rijst met kip of liever panga weer. Met wat salade. Geen calorie dressing gebruiken. Doe maar citroen ofzo. Weer twee caps omega 3

voor trainen: amino zuren innemen

na trainen alleen whey in water
s'avond: 250-500 gram magere kwark, 2 eetlepes lijnzaadolie

thats it. Voor de rest moet je zelf rekenen hoeveel je van alles moet doen. Zo heb ik het iig gedaan.

Is dit een grap of zo? 750 gram kipfilet per dag? En 250 gram per keer? Je lichaam kan maar per 2 uur ongeveer 40 gram eiwitten verwerken dus met rijst samen is het zoon 65 gram eiwitten per maaltijd veel teveel dus!

Ook 200 gram rijst per keer is teveel 100 gram is genoeg per maaltijd! En de kipfilet ook veranderen in 180 gram! En 3x rijst met kip is ook teveel het zelfde probeer afwisselend te eten

Haha wat een bro science !!!
40 Gr. Eiwit per 2 u verwerken !!!

200gram rijst is een hele hoop ! en dan nog gewone rijst... dat zijn VEEEL TE VEEL koolhydraten.... Wat denk je van 60-80 gram? dat is eerder een mooie portie..

Sochtends beetje melk door je brinta kan geen last, je eten moet je niet gaan tegen staan zodat je het langer volhoud

Terug
Naar boven