AndroidHealthClinic

Suikers belemmering om aan te komen?

Caps18

Novice
Waardering
0
Hey iedereen,

Op dit moment ben ik vrij mager, maar hier ga ik proberen verandering in te brengen. Dit door veel te trainen en daarbij ook veel te eten. Ik hoor over dat 'vele eten' verschillende verhalen. De één zegt dat je bij dat 'vele eten' ook zoveel mogelijk suikers moet eten (dus cola, tussendoortjes, koekjes blabla zouden 'toegestaan' zijn) Maar omdat ik al een snelle stofwisseling heb lijkt mij dit niet verstandig, omdat de suikers mijn stofwisseling juist zal versnellen. Is het dus verstandig om zo min mogelijk suikers te gaan eten/drinken, of zitten hier ook eventuele voordelen aan vast? Wie o wie geeft mij wat opheldering...?

Suikers in cola en tussendoortjes zijn helemaal niet gezond. Die eet je omdat je ze lekker vindt, het is nergens anders goed voor.

Als je wilt aankomen kan het helpen om meer vette vis en noten te eten.
Veel verzadigde vetten zijn voor dunne mensen ook niet gezond, dus het is ook geen goed idee om liters slagroom naar binnen te gaan werken.
Zorg ervoor dat je het aantal onverzadigde vetten in je eetschema verhoogt.

bijvoorbeeld:
noten, avocado, vette vis, olijf/zonnebloem olie.

Natuurlijk moet je eiwitten en koolhydraten ook in de juiste verhoudingen erbij blijven eten.

Verhoudingen zijn overrated. Zorg dat je meer eet dan je verbruikt, dan kom je aan. Zo simpel? Ja zo simpel. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Verhoudingen zijn overrated. Zorg dat je meer eet dan je verbruikt, dan kom je aan. Zo simpel? Ja zo simpel. ;)
Klinkt leuk, maar bij mij (en bij vele andere) geldt dat als ik meer ga eten, ook meer ga 'poepen'. En dan heb ik volgens mij nog niet veel bereikt?!

Klinkt leuk, maar bij mij (en bij vele andere) geldt dat als ik meer ga eten, ook meer ga 'poepen'. En dan heb ik volgens mij nog niet veel bereikt?!

ja en... dat betekend nog niet dat je de voedingsstoffen niet opneemt!!
Bedankt maar zo wat er in gaat moet er ook weer uit!

Lees de sticky's door, en bekijk de schema's van anderen en leer hiervan!

Hey iedereen,

Op dit moment ben ik vrij mager, maar hier ga ik proberen verandering in te brengen. Dit door veel te trainen en daarbij ook veel te eten. Ik hoor over dat 'vele eten' verschillende verhalen. De één zegt dat je bij dat 'vele eten' ook zoveel mogelijk suikers moet eten (dus cola, tussendoortjes, koekjes blabla zouden 'toegestaan' zijn) Maar omdat ik al een snelle stofwisseling heb lijkt mij dit niet verstandig, omdat de suikers mijn stofwisseling juist zal versnellen. Is het dus verstandig om zo min mogelijk suikers te gaan eten/drinken, of zitten hier ook eventuele voordelen aan vast? Wie o wie geeft mij wat opheldering...?

Maak gewoon een goed schema, met goed producten *geen koekje en cola*.
Ik ben ook een ecto maar heb in de tijd toch al heel wat kilo's er bij gekregen!
het is neit dat het van de ene op de andere dag zal gebeuren maar een kilo per maand moet cker te halen zijn! (zal ook een slag vet bijzitten natuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
Maak gewoon een goed schema, met goed producten *geen koekje en cola*.
Ik ben ook een ecto maar heb in de tijd toch al heel wat kilo's er bij gekregen!
het is neit dat het van de ene op de andere dag zal gebeuren maar een kilo per maand moet cker te halen zijn! (zal ook een slag vet bijzitten natuurlijk)
Ok bedankt voor je reactie, heb ik zeker wat aan :) Maar wat drink jij dan zo voor tussendoor? Gewoon puur water of ook nog wat ánders.

Schrijf vier dagen op wat je eet. Reken uit hoeveel Kcal dat gemiddeld zijn per dag. Tel daar 500 Kcal bij op en dat is de basis waarmee je begint kijk elke week of je aankomt (op het zelfde moment in de zelfde toestand, liefst gelijk na het opstaan) kom je aan goed bezig kom je niet aan verhogen met 300 Kcal of 500 Kcal afhankelijk van hoeveel vet je daarvoor erbij aankwam.

Verhoudingen hebben in zo verre weinig invloed dat het enigste wat belangrijk is je totale inname, de hoeveelheid eiwitten en of je de juiste hoeveelheid (goede) vetten binnen krijgt. Binnen die marges zijn verschillende verhoudingen te vinden en daarin is vooral belangrijk wat jij het makkelijkst vind om vol te houden.

Suikers zijn slecht, is ook niet helemaal waar als jij een actieve levensT heb kan je er meer van eten dan iemand die stil zit en af en toe wat doet. Bij je ontbijt en rond de training kan je ze eten/drinken als je echt niet zonder kan. Als je minder snel of alleen vet aan gaat komen zijn dat de dingen die je uit je dieet moet halen.

2 of 3 maal per dag.....knakna.....prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt

Telkens ik aan het poepen ga komt er een kleine bij...

so what als je meer moet schijten
schijten is een van de beste gevoelen die er zijn!

Vind je? Zeker nog maagd....

Post hier je voedingsschema eens. Dan zullen wij commentaar leveren. Cola, koekjes etc gewoon mijden en beperken tot 1 avond in de week.

ik zei niet "het beste" ;)

Vind je? Zeker nog maagd....

Post hier je voedingsschema eens. Dan zullen wij commentaar leveren. Cola, koekjes etc gewoon mijden en beperken tot 1 avond in de week.

Ik zou die rommel zelfs helemaal proberen te vermijden. En nog beter door de dag dan 's avonds. Tenzij je alles wil opslaan als vetten.

Onzin, als je 6 dagen in de week strikt aan je dieet houdt en 4-5 keer per week traint kun je best een avondje zondigen. Daar zul je niks van merken

Terug
Naar boven