AndroidHealthClinic

Super Chest

tjube

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
65kg
hallo,
ik kom veel op dit forum om meer te weten over van alles en nog wa over spieren trainen en groeien uiteraard. Ik train nu zelf anderhalf jaar ( eigelijk 2 jaar maar het eerste half jaar was verlore door ni te eten) ik kom van 56kg en weeg er nu 72. Maar ik heb 2 probleemzone's 1. de zijkant van mijn buik en 2
een beetje mijn borst en daarom ben ik nu hier. Mijn borst groeit goed, begonnen bij 30kg BP nu 2x90, maar de vorm waarin ze groeit staat mij niet aan. ik weet niet of ik er iets kan aan doen ofdat het genetisch is. Het zijn niet z'n goeie foto's maar je ziet het, naar binnen toe word mijn borst smaller. Nu is de vraag kan ik hier iets aan doen?? ik doe BP, flyes, dumbell press( allemaal flat, incline en decline), dips , cable flyes.

Picture0003.jpg

Picture0008.jpg

Niks aan te doen vrees ik, gewoon genetisch bepaald.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Je chest groeit wel hard btw

Plastische chirurgie en anders niks.

• Topic Starter Topic Starter
Ok spijtig te horen maar da had ik verwacht. Kheb steeds veel aandacht gegeve aan men borst nu meer aan men schouders want die beginnen lichtjes uit proportie te kome.

Heb je bij de beide foto's een rechte rug?
Lijkt wel alsof je bovenrug zeer voorover buigt, klopt dat?
--> Indien dat klopt: let constant op een goede houding: rechte rug!

Zijn je schouders ook goed naar achteren,of hangen die voorover?
--> Indien ze voorover hangen, moet je er constant op letten, maar ook meer je rug trainen, dmv Bent over Rows,
T-bar rows, dumbell rows,...

Eigenlijk hebben we nog een foto nodig van de zijkant getrokken...

hoe ziet je trainingschema eruit?

Sta je wel goed qua houding?

De kans zit er wel in dat men rug wa geboge was. Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten maar ik heb nogal hangende schouders ja. Ktraon men rug nu ook al veel beter dan hiervoor. De voorbije maand heb ik enkel men schouders en rug getrained van bovenlichaam. Nu begin ik terug aant gewone schema. Maandag en donderdag borst, schouders en triceps dinsdag en vrijdag biceps, rug en benen.

Gewoon blijven trainen. Vaak trekt binnenkant borst nog goed bij na jaren van training.

Dit zijn fotos met rechte rug

image.jpg

De zijkant

image.jpg

Terug
Naar boven