XXL Nutrition

Super deca hardcore labs ?

hancock

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben nieuw op de site omdat ik geen topic zag om mezelf voor te stellen dacht ik het maar zo te doen
heb hier een fles superdeca van hardcore labs

lot:sd235
exp:3-2012

wat is jullie mening hierover

DSC00086.JPG

DSC00092.JPG

DSC00089.JPG

Ik ken het merk wel, maar heb er nog geen ervaring mee.
Ik persoonlijk zou voor andere shizzle gaan.

Ik heb er al wilde verhalen van gehoord van hardcore labs:D

[Link niet meer beschikbaar]

site zijn ze nog mee bezig

http://www.ergogenics.org/anabolica150.html

hebben wel een loos assortiment zo te lezen

Dimethandrolone is een stekelvarken-anabool dat de spieropbouwende werking van testosteron met een factor 136 overtreft. Tegelijkertijd ontziet dimethandrolone de prostaat en is de kans op oestrogene bijwerkingen praktisch nul.

on topic kijk even een aantal paginas trug daar heeft iemand dezelfde vraag gestelt.

ps: ik ben geen ervaringsdeskundige.

Yesssss dat waren de wilde verhalen...:D
Kennis van mij had er een kuurtje mee gedaan, waren 2 grote baxters zijn billen van het prikken, maar ging er wel goed op

Ja zo gek is dat niet natuurlijk.. met genoeg troep erbij kan je waarschijnlijk ook 500 mg test per ml oplossen. Alleen je weet dan niet meer of de oplossing of de kristallen poeder zoveel pijn doet hahaha.

Ik zet liever een paar ml meer zonder pijn!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja zo gek is dat niet natuurlijk.. met genoeg troep erbij kan je waarschijnlijk ook 500 mg test per ml oplossen. Alleen je weet dan niet meer of de oplossing of de kristallen poeder zoveel pijn doet hahaha.

Ik zet liever een paar ml meer zonder pijn!!
wat denk je van 3ml superdeca 3ml test verdeeld over maandag dinsdag en vrijdag en daar nog eens 6dbol per dag

als je een kuur wil voorstellen, dan dit in de juiste sectie aub.

hier word enkel de echtheid besproken.

hcl is good to go, één v d beteren...

de hooggedoseerde TEST (niet deca of etc) doet idd pijn, in dat geval dus afblijven of mengen.

ik heb geen ervaring met HCL... niet altijd even goede verhalen over gehoord en ikzelf hou het bij GG. echt is jouw spul sowieso en ik twijfel ook niet over de dosering

nep

De labels kloppen niet en HCL verkoopt geen SuperDeca. GS wel. HCL maakt DuoDeca zoals beschreven in het Organon onderzoek.

Terug
Naar boven