XXL Nutrition

Super Duo! Ervaringen..?!

straks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Goedenavond,

Laatste paar maanden veel aan het krachttrainen en belachelijk veel aan het eten.
Echter blijf ik de laatste paar weken steken rond de 94 kilogram.

Nu kwam ik dit tegen op de site van body en fit : Klikje

Iemand hier ervaringen mee? Of is dit iets wat je absoluut niet in huis moet halen?

Groeten!

Goedenavond,

Laatste paar maanden veel aan het krachttrainen en belachelijk veel aan het eten.
Echter blijf ik de laatste paar weken steken rond de 94 kilogram.

Nu kwam ik dit tegen op de site van body en fit : Klikje

Iemand hier ervaringen mee? Of is dit iets wat je absoluut niet in huis moet halen?

Groeten!

Verkeerde sectie.
Maareuhm, nr1 is volgens mij een prima pre-wo, magnificent is wel oké maar ondergedoseerd en vrij duur.
Je kan uiteraard op zoek gaan naar een goede pre-wo, een voedingsschema opstellen (je blijft steken op 94kg, dus dat 'belachelijk veel eten' is dus niet boven je onderhoud). Als je nog geen whey hebt, zou ik eerst daar naar kijken en eventueel creatine, verder heb je niet echt iets "nodig" aan supps. Als pre-wo kan je ook gewoon een goede kop koffie zetten en wat dextrose o.i.d.

Uhm, prima supplement, maar ik zal er niet teveel van verwachten. Supplementen zijn zo subtiel, het zal je niet helpen om bijv. 20% sneller spieren te kweken. Ik zou het alleen gebruiken als geld je niet zoveel uitmaakt. Wat veel belangrijker is is dat je voedingsschema en trainschema in orde is ;).

Terug
Naar boven