AndroidHealthClinic

Super gangsta in Den Haag

Hij zal vast Mohammed geheten hebben, die mag je niet op beeld vastleggen namelijk.

Ben benieuwd wat Spiertje te melden heeft. :D

Wel typisch Telegraaf-stukje natuurlijk. Het is een krant en geen weblog,

haha piece of inbreed

Lekker Telegraaf reactie ook haha 'hij zal het wel weer niet gedaan hebben'.

so true

wat een dikke lelijke varkenskop

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij heeft echt zo'n kop om hard op te rammen....

"Mo heeft het zeker niet gedaan. Dat heeft hij mij zelf verteld, en zijn woord is 10x meer waard dan dat van de politie." - El Spier. :D

GVD k*t wouten! Hier hadden ze een tweede "don't taze me bro" filmpje van kunnen maken..... ze hebben die kans laten ontglippen :(

Lekkere stukje worden die door lezers geschreven? Beetje het zelfde niveau als stenen gooien.:rolleyes:

[sarcasm] Lijkt me een marrokaan die lopen toch altijd met een handtasje/zakje, bij hem zie ik em niet. Hij zal de dief wel bekogelt hebben met stenen want dat doe je nou eenmaal als je beroofd ben dan weet je niet meer wat je doet. Laat hem dus maar vrij en geef hem een lintje. [/sarcasm]

lol wat een boel alweer

• Topic Starter Topic Starter
Wel typisch Telegraaf-stukje natuurlijk. Het is een krant en geen weblog,

Ach ja, met name de cynische toevoeging van het wel weer niet gedaan hebben maakt deze vormgeving bijna identiek aan Geenstijl. En 5 foto's als een stripverhaal.

Maar goed, op den duur zal elk betaald medium hier veel meer gebruik van gaan maken vrees ik, want als de verkoop en populairiteit daarmee stijgt, is de keuze snel gemaakt.

Onze gezagsdragers hebben de laatste jaren ook zo'n verandering ondergaan, kijk naar Wilders en Verdonk.

Als je ziet dat politieke hoog geplaatste tegenstanders van Obama zo'n kinderlijke Moslim tekening maken. Zal politiek Den Haag rond verkiezingstijd daar over 25 30 jaar ook zo'n soort campagne voeren vrees ik.

Dju, ze waren net op tijd voor hij zijn beemer indook, blijkbaar...

hahaha you're on the internet

Die jassen van de cops zijn wel stug... Wat zit daarin build in bulletproof vest ofzo ?

Terug
Naar boven