dream warrior
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
simpel ventje,ik zou voorstellen om hem en z'n vriendjes eens lekker te stenigen
Probeer je nou grappig te doen of kan je gewoon niet tegen kritiek, ik denk dat ik vaker een marokkaan heb gezien dan jij.

Zou het niet gewoon een Nederlander kunnen zijn die veel onder de zonnebank geweest is?
)Gast, hou op. Ooit al eens gehoord van het woord "ironie"? t*ring zeg!![]()
Aha, zeer ironisch in ieder geval, je kwam eerder een beetje dom op me over, maargoed zand erover.
Hij zal vast Mohammed geheten hebben, die mag je niet op beeld vastleggen namelijk.
Beetje auto's mollen waar anderen hard voor werken.Van mij....eerste beste vlucht terug naar eigen land.

Is het gebouw naast hem ontploft ?
Spiertje is trouwens veel buffer en heeft een lange baard !![]()

Dat ook weer niet, maar ze hebben een beetje een mokka kleur, wat een Nederlander niet krijgt van zonnebank, en je ziet aan het gezicht ook wel of 't een Marokkaan is of niet met of zonder huidskleur.

Probeer je nou grappig te doen of kan je gewoon niet tegen kritiek, ik denk dat ik vaker een marokkaan heb gezien dan jij.