XXL Nutrition

Super tren van gs

sito

Novice
Waardering
0
Vraagje. Aangezien super tren drie verschillende esters bevat, hoeveel keer per week moet je dan zetten? Zoals sust om de drie dagen? En in welke hoeveelheid? Iemand ervaring?

Gr

super tren?... is nieuw voor mij... meestal zijn de zogehete "super" producten gewoon wat hoger gedoseerd... kan makkelijk alleen ook pijnlijker maarja.. kan best ... kan je alleen dus eff niet helpen met je vraag...

• Topic Starter Topic Starter
Super tren bevat: Tren ac 60mg/ml, Tren enant 60mg/ml, Tren Cyclohexylmethylcarbonaat 30mg/ml.

Ga het combineren met Sust. Ook drie esters en dan 2x week.

super trenbolone?... is nieuw voor mij... meestal zijn de zogehete "super" producten gewoon wat hoger gedoseerd... kan makkelijk alleen ook pijnlijker maarja.. kan best ... kan je alleen dus eff niet helpen met je vraag...

pijnlijker ? ik gebruik nu superdeca en merk geen pijnlijkere injecties dan met de gewone hoor...

gewoon 2 keer per week zetten lijkt me samen met de sust .

pijnlijker ? ik gebruik nu superdeca en merk geen pijnlijkere injecties dan met de gewone hoor...

hoeft ook niet per se... maar over het algemeen is dat wel zo ... dat is ook de reden hoezo niet veel merken te hoog proberen te doseren... + natuurlijk de reden dat je het risico loopt dat het crasht... doe mij in iedergeval maar lekker die 200mg/ml voor deca...

maar eff terug ontopic... heeft dat wel een beetje nut dan die supertren??

5 ml supersust in één inject?? Je gaat er wel voor...

flinke frontload, ik kan zo genieten als de test door mn lichaam raast:D

Terug
Naar boven