Fitness Seller

superdrol...

supfreak

Novice
Waardering
0
Hey,

Heeft er iemand met bestelling cheap iuk supplements?
Heb daar nu methyl drol xt besteld maar heb al 2 mails gestuurd 4 dagen geleden.. Krijg steeds geen antwoord.. De betaling is wel gebeurd met visa..
Ooit iemand klachten gehad?

is wel klote man
hopelijk komt je besteling nog aan

zelf nog geen bestelling bij gedaan, en ook niet van plan:)

np, trugvorderen aan visa is geen enkele probleem. Pretty stupid namelijk verboden producten betalen met visa. Ze kunne gewoon aan de douane opgepakt zijn en dan kan je je aan een stevige boete verwachten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mja mes niet erg slim om met visa te betalen.. But who cares.. Heb dit al meerdere keren gedaan op andere sites.. Hopelijk blijf ik het geluk beetje aan mijn kant hebben

np, trugvorderen aan visa .. Wat bedoel je met np ,trugvorderen d-coïtusb?

mja mes niet erg slim om met visa te betalen.. But who cares.. Heb dit al meerdere keren gedaan op andere sites.. Hopelijk blijf ik het geluk beetje aan mijn kant hebben

np, trugvorderen aan visa .. Wat bedoel je met np ,trugvorderen d-coïtusb?

Mja ik weet niet hoe het zit met illegale spullen, maar je kan aan visa je geld gewoon terug vragen omdat de andere entiteit zich niet aan de afspraak houdt. Dan gaat visa gerechtelijke stappen nemen maar je hebt je geld alvast terug.

• Topic Starter Topic Starter
Ok thx omdat te laten weten hier wat karma ;)

Thx maar ik zou wel nog even wachten voordat je actie neemt. En zeker van zijn dat je je visa kaart niet kwijtspeelt omdat je ze (mis)bruikt door er illigale shizzle met te kopen.

Terug
Naar boven