Fitness Seller

Superephedrine tablet

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik heb vandaag zo'n superephedrine tablet toegestuurd gekregen van een member met het verzoek of ik deze wil laten analyseren op inhoud.

Logo: Schildpad
Kleur: Gebroken wit
Breekrand: Nee
Diameter: 8mm
Hoogte: 4mm

Ik heb zojuist een klein beetje vd pil geschraapt en hier EZ-test indicatorvloeistof opgedruppeld.

De indicatorvloeistof kleurde bruin, dat wijst op aanwezigheid van een amphetamine achtige stof.

Maandag/dinsdag laat ik de tab naar het lab sturen voor uitvoerige analyse. Over ongeveer 12dgn kan ik vertellen of er amphetamine of ephedrine inzat, en wat de exacte dosering is.

Ook al lijken deze tabs sterk op xtc, er zit geen mdma in.

Ben benieuwd,bro.

speedpillen :roflol:

.. speed doet het toch ook goed in de cut ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
.. speed doet het toch ook goed in de cut ;)

Kan ook gewoon ephedrine inzitten he. Dat lijkt chemisch gezien erg op methamphetamine, dus zou ook bruin moeten kleuren met de EZ-test.

denk ook wel dat het gaat om zeer zwaar gedoseerde efedrine wand van amfetamine voel ik mij de volgende dag verrot en kan ik niet eten en bij deze pil totaal nergens geen last van de volgende dag
200mg efedrine beweerde mijn dealer ben wel geneigd om hem te geloven
maar we zullen natuurlijk zien op de tests;)

maar waarom een schiltpadje, denk niet dat je er langzamer van gaat:D

Als het ephedrine is, komen deze tabs van een UG lab.

Heb je deze al tot je genomen dan? Ephedrine als sterkte stimulant klinkt wel interessant.

Aan amphetamine heb je niet veel wat betreft training, puur geestelijk en normaal slapen en eten is er niet bij.

Marky zei:
Heb je deze al tot je genomen dan? Ephedrine als sterkte stimulant klinkt wel interessant.

Aan amphetamine heb je niet veel wat betreft training, puur geestelijk en normaal slapen en eten is er niet bij.

Nee ik laat deze naar het lab sturen. Ik had er 1 van een member gekregen om te laten testen.

Ik heb wel n keertje op een beetje crystal meth getraind. Dat ging eigenlijk wel lekker, alhoewel je op zon moment meer zin hebt om iets anders te gaan doen. Ik moest smiddags ook nog werken :D

Klinkt als kiezen tussen GS/GG en HardCoreLabs.
HCL is dan sterker gedoseerd en goedkoper, kwalitatief ga ik liever voor m'n gezondheid en zal ik me niet bloot te stellen aan zulke hypes.

DBC01 zei:
Klinkt als kiezen tussen GS/GG en HardCoreLabs.
HCL is dan sterker gedoseerd en goedkoper, kwalitatief ga ik liever voor m'n gezondheid en zal ik me niet bloot te stellen aan zulke hypes.

Hoort deze post niet in de GS Tren E. topic ouwe?

DBC01 zei:

Ik snap m al....

In verhouding zijn deze dingen bijna evenduur als de gewone ephies van 30mg. Maar aangezien het toch een clandestien geproduceerd product blijft, zou ik ook voor human grade tabs gaan.

Het prijsverschil is te klein om onnodig risico's te lopen.

Ik heb begrepen dat deze superephies ongeveer evenveel kosten als een xtc-pil....rest my case.

Leviathan zei:
Ik snap m al....

In verhouding zijn deze dingen bijna evenduur als de gewone ephies van 30mg. Maar aangezien het toch een clandestien geproduceerd product blijft, zou ik ook voor human grade tabs gaan.

Het prijsverschil is te klein om onnodig risico's te lopen.

Ik heb begrepen dat deze superephies ongeveer evenveel kosten als een xtc-pil....rest my case.

ik geloof dat jullie het nog steeds niet helemaal begrijpen.

deze tabs zijn niet gemaakt voor de sport of zogenaamd als ephedrine. Ze zijn dezelfde prijs als xtc tabs omdat het dat ook is of moet voorstellen.

ik weet niet wie er zo dom is geweest om dit te gaan verkopen als ephedrine?
Want diegene wist niet eens of het er wel of niet in zit.

gewoon een rare manier van verkopen, vind het ook erg jammer dat dit gebeurt voor die paar euro.

Tja als je weet wie dit aan de man wil brengen weet je meteen met wat voor figuur je te maken hebt....:rolleyes:

hahaha xtc als ephedrine als dat echt zo is hahahhahaha.. zit je op de gym te spaceeenn..

Terug
Naar boven