Fitness Seller

Superephedrine tablet

Leviathan zei:
Ik heb wel n keertje op een beetje crystal meth getraind. Dat ging eigenlijk wel lekker, alhoewel je op zon moment meer zin hebt om iets anders te gaan doen. Ik moest smiddags ook nog werken :D

Crystal meth??

Als je dan toch met speed gaat klooien, wees dan blij dat je in Nederland woont, waar je nog heel simpel aan gewone en zuivere amfetamine kunt komen ipv (nog grotere) rotzooi als meth en pervetine!!

....maar dat terzijde :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Thorwulf zei:
Crystal meth??

Als je dan toch met speed gaat klooien, wees dan blij dat je in Nederland woont, waar je nog heel simpel aan gewone en zuivere amfetamine kunt komen ipv (nog grotere) rotzooi als meth en pervetine!!

....maar dat terzijde :rolleyes:

Ik train het lekkerste op n simpel tabletje ephie van 30mg of gewoon op eigen energie.

Ik wilde eens crystal meth proberen en had zodoende wat van een kennis uit LA gekregen. Is voor mij niet voor herhaling vatbaar, vondt het niet echt bijzonder.

Ik hou niet van zgn ''trainingsboosters''....als je het al niet op eigen kracht af kan moet je misschien een andere sport kiezen.

Dat mensen het SOMS gebruiken door bepaalde omstandigheden kan ik wel begrijpen maar dat zou echt heel minimaal moeten zijn.

Testo zei:
Ik hou niet van zgn ''trainingsboosters''....als je het al niet op eigen kracht af kan moet je misschien een andere sport kiezen.

Dat mensen het SOMS gebruiken door bepaalde omstandigheden kan ik wel begrijpen maar dat zou echt heel minimaal moeten zijn.

helemaal mee eens,

wat voor soort tabs hebben een stempel met een afdruk van een hartje, sterretje, dier of dat soort dingen?

volgens mij maar 1 soort tabs..... zou je al genoeg moeten weten..

Bijna iedereen hier in Haarlem slikt die schildpadjes op feesten en ze spacen em toch echt allemaal dik dus het is echt geen superephedra of wat dan ook geloof mij nou maar.
Of er zit wel mdma in of het zijn pure speedpillen.

Ik geloof je,bro.....ik zei het gelijk al.

Kukkeledeh zei:
Bijna iedereen hier in Haarlem slikt die schildpadjes op feesten en ze spacen em toch echt allemaal dik dus het is echt geen superephedra of wat dan ook geloof mij nou maar.

Haarlem koopt Bulk in dus :D

Kukkeledeh zei:

idd kerel,

iedereen zit aan de padjes ;)

spacen op alleen speed lijkt me stug, weet wel hoe dat voelt. van horen zeggen natuurlijk :p

Geloof me, op speed kan je echt wel spacen, mijn persoonlijke voorkeur op hardstyle/hardcore feesten (vroegah dan)

• Topic Starter Topic Starter

Als ik gewoon 1 ephie van 30mg voor het trainen neem, dan heb ik minder rust tussendoor nodig. Na het trainen ben ik ff doodmoe en een uurtje later kan ik gewoon normaal eten.

Hier ff stukje jatwerk:

De gedachte achter vermageringsmiddelen die werken op basis van alkaloïden is het verhogen van de lipolyse (vetafbraak) en thermogenese (warmte ontwikkeling) om het lichaam in staat te stellen ongewenste vetvoorraden af te breken en – wanneer gebruikt in combinatie met gezonde voeding en regelmatige beweging – af te vallen.

Tegelijkertijd zorgen de vrijgekomen vetzuren die uit de vetvoorraden zijn vrijgekomen, tijdens beweging voor meer brandstof waardoor fysieke inspanning wordt vergemakkelijkt.

En wanneer bovendien het innemen van dit soort stoffen wordt gecombineerd met een eiwitrijke voeding en een gematigd op afvallen gericht fitnessprogramma, maakt het lichaam meer aminozuren beschikbaar die dan weer in eiwit worden omgezet dat gebruikt kan worden voor de opbouw van magere spiermassa.

Ook kan het voor een betere spiercontractie zorgen tijdens het trainen.

Dat schildpadje is gewoon het stempeltje in de pillenmachine. De ene keer kan je er speedpillen mee maken en de andere keer mdma pillen. Of ephedrine pillen natuurlijk ;-)

Het is duurder om ze zelf te maken dan ze als pil compleet te laten verschepen dus we hebben hier gewoon te maken met iemand die mislukte XTC aan de man probeert te brengen en waar gaat dat makkelijker dan bij de BB'ers als je ze als 'super ephedrine' verkoopt. :roflol:

Het is duurder om ze zelf te maken dan ze als pil compleet te laten verschepen dus we hebben hier gewoon te maken met iemand die mislukte XTC aan de man probeert te brengen en waar gaat dat makkelijker dan bij de BB'ers als je ze als 'super ephedrine' verkoopt. :roflol:

zou zo maar eens kunnen, dbc.

gewoon simpel bij de vasopro-tjes houden!...

Hahahaha wat noem jij 4 gram as dan???;) :D

Groeiboosters,gab.:D

Ik ben benieuwd naar de lab uitslag. Ennuh, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo dom om tabs met 200 mg ephedrine te verkopen. Hier op DBB is ephedrine een bekende en veel gebruikte stof, maar de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord. Het is best een leuk alternatief om een keer ephedrine te nemen ipv xtc op een party. Je kan er ook gewoon lekker op uit je dak gaan. Of zo'n pilltje nou 2 euro of 50 cent kost dat maakt dan ooit niet meer zo veel uit.

Verkoop ze dan in zinnige hoeveelheden werkzame stof per tablet Rob.
Ik ben zelf een grootverbruiker, ik neem in 1 keer meer dan de voorgeschreven max hoeveelheid per dag (120mg per portie) en datv zijn uitzonderingen. Hoe gek ben je dan om tabs te maken van 200mg per stuk? Mensen nemen die tab en gaan hem niet door 4 delen hoor en dan nog, 50mg in één keer is voor veel mensen al de hel op aarde.

Even terzijde trouwens: Officiele efedrine HCL wordt NOOIT gemaakt met meer dan 50mg actieve stof per tab, en zonder kinderachtige plaatjes op de tabs. Nergens voor nodig, tenzij je je met....juist: XTC en dergelijke inlaat.

Ik ken iemand die ze zelf een aantal dagen heeft verkocht als XTC, omdat het gewoon officieel een XTC tab is, alleen kreeg ie d'r klachten over.
Niet gek dus dat deze derderangs speedtablet wordt gedumpt bij sporters.

Wel goed dat we elkaar hier op de hoogte houden van scammers en verkopers van nepproducten want dit goedje is voor niemand een aanwinst. :thumb:

Terug
Naar boven