MuscleMeat

SuperPump 250, SizeOn, Plasmajet of Novedex XT?

Raphey

Cool Novice
Waardering
0
Zoals de titel al aangeeft, welke wordt het? SuperPump 250, SizeOn, Plasmajet of Novedex XT?

Ik ben een 18 jarige jongen, 1'90 groot blabla

Eerst trainde ik 13 reps veel gewicht.

Ik heb van een vriend gehoord dat hij een andere manier gebruikte, namelijk minder gewicht en heel veel reps.

Om je een idee te geven, 90 dumbbell curls, 70 squats, 100 situps etc

Eerst gebruikte ik creatine (Precision Engineered Creatine Ethyl Ester & Creatine Alpha Ketoglotarate om precies te zijn) wat erg goed werkt. Geen last van spierpijn ed.

Ik ging nog wat zoeken op het internet over oefeningen en supplementen, en kwam een paket tegen van Gaspari. Het paket zag ik op wat sites beetje afgekraakt, maar de afzonderlijke producten (boven genoemd) werden erg goed ontvangen.

Nu is mijn vraag, met mij manier van trainen (overigens 2 maal daags), welke supplement kan ik het best gebruiken? of is de combi die door Gaspari toch niet zo slecht?

Zeg me als ik iets vergeten ben, om iets stoms heb gezegt (A)

Bedankt!

Zoals de titel al aangeeft, welke wordt het? SuperPump 250, SizeOn, Plasmajet of Novedex XT?

Ik ben een 18 jarige jongen, 1'90 groot blabla

Eerst trainde ik 13 reps veel gewicht.

Ik heb van een vriend gehoord dat hij een andere manier gebruikte, namelijk minder gewicht en heel veel reps.

Om je een idee te geven, 90 dumbbell curls, 70 squats, 100 situps etc

Eerst gebruikte ik creatine (Precision Engineered Creatine Ethyl Ester & Creatine Alpha Ketoglotarate om precies te zijn) wat erg goed werkt. Geen last van spierpijn ed.

Ik ging nog wat zoeken op het internet over oefeningen en supplementen, en kwam een paket tegen van Gaspari. Het paket zag ik op wat sites beetje afgekraakt, maar de afzonderlijke producten (boven genoemd) werden erg goed ontvangen.

Nu is mijn vraag, met mij manier van trainen (overigens 2 maal daags), welke supplement kan ik het best gebruiken? of is de combi die door Gaspari toch niet zo slecht?

Zeg me als ik iets vergeten ben, om iets stoms heb gezegt (A)

Bedankt!

??? Ga eerst maar eens de sticky's lezen en een fatsoenlijk schema bouwen.
Daarna een fatsoenlijk eetschema en dan gaan we dit topic nog eens bekijken;)

• Topic Starter Topic Starter
IPV dat je gewoon zegt dat er mis is met wat ik zeg te doen..?
Ik heb een eetschema, een trainingsschema.

Posten die hap. Uit je eerste post worden we niks wijzer.

Eetschema, (trouwens, ik eet volgens een schema, daarom ist voor mij een eetschema:P)

's ochtends eet ik 2 boterhammen met pindakaas, en vol dat aan met melk. 1 stuk fruit
lunch het zelfde
Avondeten eet ik wat de pot schaft (woon thuis), totdat ik genoeg heb gehad, niet meer.

Daarnaast eet ik tussendoor fruit. soms een Bigsmoothie van 1.5 liter.

Trainingsschema:
Ik doe elke ochtend en avond zoveel mogelijk situps, pushups, squats, dumbbell curls, pullups, legraise.
Hoeveel ik die training heb gedaan schrijf ik op.

Ik denk dat je wel commentaar hebt:P ben idd nog een broekie

Van Superpump, novodex en plasmajet zou ik in jouw geval zeker afblijven. Persoonlijk vind ik zulke supplementen sowieso overbodig, als za al werken (scheelt altijd van persoon tot persoon) is het maar tijdelijk, lees: geldverspilling. Als je echt vind dat je meer energie en een krachtboost kan gebruiken kan je SizeOn gebruiken. Ik reageer niet op creatine monohydraat, maar met dit spul merk ik zeker een verschil in kracht en energie. Verwacht geen wonderen, magische poedertjes bestaan niet ;) Dit gaat enkel verschil maken als je al op het maximum van je krachten traint.

Ik zie ook dat je vooral koolhydraten eet, als je wilt groeien heb je minstens 2 gr. eiwitten per kg lichaamsgewicht nodig en zeker na je training. Wat je vooral moet doen is lezen :google:

Eetschema, (trouwens, ik eet volgens een schema, daarom ist voor mij een eetschema:P)

's ochtends eet ik 2 boterhammen met pindakaas, en vol dat aan met melk. 1 stuk fruit
lunch het zelfde
Avondeten eet ik wat de pot schaft (woon thuis), totdat ik genoeg heb gehad, niet meer.

Trainingsschema:
Ik doe elke ochtend en avond zoveel mogelijk situps, pushups, squats, dumbbell curls, pullups, legraise.

Dit ''eetschema'' slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Ga eerst maar eens wat stickies lezen in de voedingssectie.

lunch het zelfde

Trainingsschema:

Dude, gotta eat! Zo kom je er niet man, kun je nog al die sups tegelijk nemen, zal niets doen

Elke ochtende en avond zoveel mogelijk van dit en van dat doen is helemaal geen trainingsschema, no offence

ja, eerst je voeding in orde brengen idd , wat is je gewicht, doel?

Beginnen met 6 keer per dag goed te eten. Dus geen 6 "tussendoortjes"
Als je toch mocht besluiten 1 van de supplementen te gaan gebruiken dan zou ik voor Superpump gaan i.v.m. het hoge aantal reps dat je maakt. Als 2e keus Size-ON (geen plasmajet of Novedex)

Superpump is mij altijd heel goed bevallen, ik ging er "super" op.

dus 4 stukjes brood tot het avond eten??
gaat nooit werken natuurlijk,

kom net thuis en zie heel wat reacties.
Ik hoor idd vaak dat als je spieren wilt dat je veel moet eten. Ik weeg nu zo'n 88 kilo, met 22-23 pc lichaams vet.

ik eet nu redelijk weinig omdat ik die 23 pc onder de 20 wil, en daarna naar 15.

Hoe kan ik t beste afvallen? hoe moet ik eten en trainen om zo af te vallen en stakker te worden?

Snap dat 90% van u me als een idioot ziet, zag commentaar op m'n eten En m'n trainen, en daar gaat t nou juist om (A)

Bedankt voor de hulp

Afvallen kun je het beste doen door spiermassa aan te komen. Want spieren verbruiken energie, dus met spieren val je veel makkelijker af.

Maar dit trainingsschema gaat je niet helpen... Lees gewoon de stickies door, want als je dat al had gedaan had je het niet eens durven posten.

Haha zo lekker typisch he.

2x per dag trainen, want dan ben je sneller breed! Zo snel mogelijk creatine pakken, want dat is immers een wondermiddel.

Tegelijk een eetschema van een berg Afghaan van 48kg.

Terug
Naar boven