AndroidHealthClinic

SUPERRRRRTIP!! ontvang gratis de dvd Wrong Turn

Beter toch :P

Ik heb mijn DVD ook al een aantal dagen binnen :)

Nog bedankt voor de tip!

f*cking ecto zei:
Mail verzonden, ben benieuwd... :P

Hebben jullie nog een heel verhaal in het mailtje gezet? :D

Nee, heb zoiets geschreven van:

Via een vriend heb ik vernomen dat ik mijn slecht werkende dvd van wrong turn kan omruilen voor een beter exemplaar. Dus bij deze heb ik een kopie van het hoesje gemaakt. Hoop snel iets van u te zullen vernemen.

Mvgr,

blabla

*adresgegevens*

Weekje later lag hij hier op de deurmat =))))

Jaja ik heb em ook ontvangen en dat na slechts 1 week, duurt langer als je ervoor betaalt :D

Dus mensen dit werkt nog altijd prima!

20 karma pt voor Kale :)

ps: als je nog zulke acties weet ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb echt nog nooit zoveel karma gekregen voor een post hahaa :D

Hawiahaaaaaa :p Net ff mail verstuurt hoop dat ik snel men dvd'tje krijg de sukkels hah! ;)

Trouwens de film is sick. Niets geen scream of andere zogenaamde "scary movies", echte 70's style horror! 4/5

heb ook dat schijfje aangekregen!
hoe gaan ze zulke verliezen eigenlijk compenseren? :D

film zelf is idd "primitief" maar niet slecht als je houdt van ordinaire horror, nuja 'horror'...

TylW zei:
Trouwens de film is sick. Niets geen scream of andere zogenaamde "scary movies", echte 70's style horror! 4/5

Alleen wel een beetje voorspelbaar..

een stoere meid en een stoere gozer laten zich niet pakken en de sukkels en het schreeuwlelijke wijf wel. Maw.. je weet van te voren precies wie er overeind blijven staan. verders erg vet en idd een 70's style. Hij doet me een beetje denken aan the texas chainsaw massacre. Zo'n soort film.

Yup maar de meeste hardcore horror is in dat opzicht wel beetje voorspelbaar. (braindead bijv)

whehe Braindead... das pas echt hakken en zagen :p

Moehahaha! Ik heb em vandaag ook binnen!

Dus in België werkt het ook :p

btw, net gelezen

-------------------------------
Wrong Turn Omruilactie gestaakt

Enige tijd geleden is er op DVD-Home een nieuwsberichtje geweest waarin wij aankondigden dat als je de DVD Wrong Turn van Universal gekocht had, deze kon omruilen. Dit omdat er een fout in de DTS track zat.

Vele mensen hebben een verzoek ingediend, maar helaas is er ook heel veel misbruik van de situatie gemaakt.
Men bestelde gewoon deze disc met het voorwendsel een verkeerde disc te hebben, maar hadden deze foute disc nooit gekocht.
Universal is hier achter gekomen, omdat men dit openlijk op het Forum heeft verteld en dit andere aanzette om dit ook te doen. Universal is nu genoodzaakt deze omruil actie te stoppen, wat ten koste gaat van de mensen die echt een verkeerde disc hebben.

Wij vinden het jammer dat er misbruik van het vertrouwen van Universal is gemaakt en men zal dit soort acties dus niet zo snel meer doen.

Wij hopen dat er in de toekomst wat zorgvuldiger met dit soort zaken omgegaan wordt en dat men de welwillendheid van een maatschappij niet door de gootsteen gooit met dit soort handelen.

omfg :D

hahahaha humor :D

ahahahah.. ben ik ff blij dat ik er optijd bij ben geweest :D

Maarja.. ze zijn rijk zat :roflol:

Klote nu krijg ik men film nooit :( heb wel al kopietje liggen maar kwil gratis schijfje nu ja so be it :p

PS: Duurde wel lang voor die kiwis het door hadden :p

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie op onze oproep inzake de omruilactie van de disc's van WRONG TURN

DE ACTIE IS TOT NADER ORDER GESTOPT.

Met vriendelijke groeten,

Customer Service Universal Pictures.

Hehehe

lolz :D

Terug
Naar boven