Fitness Seller

supplementen bestellen SPANJE

Anduuuw

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste dutchbodybuilders,

Hierbij mijn eerste post! Binnenkort ga ik op vakantie in raad het al Spanje..

Ik had al een tijdje gezocht naar leveranciers die "goedkoop" eiwitten kunnen bezorgen in spanje maar ik kon echter niks vinden.

Kunnen jullie me hierbij AUB helpen? Ik wil graag mijn doel bereiken en daar zijn eiwitten hard voor nodig haha!

Alvast bedankt voor alle reactie's

Met vriendelijke groeten,

A.S.Corsen

Voedsel ? of whey van nederland meenemen.

• Topic Starter Topic Starter
Rob, bedankt voor je reactie!

Hieraan heb ik gedacht maar je betaald je bagage naarmate de gewicht....

en meeste proteine uit voedsel te halen kan hier in nederland ook.... just sayin ;p

hoe lang ga je op vakantie?

Wij bezorgen regelmatig in Spanje, de meerprijs valt best mee. De verzendkosten voor 7,5kg whey waren de laatste keer +/- €12,50 voor de klant.

Bedankt hier kan ik wat mee, kent iemand anders een andere manier? zodat ik wat kan vergelijken! Alvast bedankt allemaal.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 09:37 ----------

Wij bezorgen regelmatig in Spanje, de meerprijs valt best mee. De verzendkosten voor 7,5kg whey waren de laatste keer +/- €12,50 voor de klant.

Hoelang duurde de bezorging?

vakantie ?

Als je minder traint heb je ook minder eiwit nodig.

heeft iemand nog meer tips? ^^

Doe die van powersupplements, powersupplements hebben zeer goede kwaliteit voor een voordelige prijs!

wacht even je gaat even paar weken op vakantie en je zit je dood te stressen om die 30gram eiwitten? Te gek voor woorden dit.

wacht even je gaat even paar weken op vakantie en je zit je dood te stressen om die 30gram eiwitten? Te gek voor woorden dit.

Ik neem aan dat jij geen 30gram eiwitten per dag binnenkrijgt? ^^

Allemaal bedankt, powersupplement it is!

Ik neem aan dat jij geen 30gram eiwitten per dag binnenkrijgt? ^^

Allemaal bedankt, powersupplement it is!

kuki staat op het podium en trekt er zich nog minder van aan dan de gemiddelde "bb'er" op dit forum als hij vakantie gaat denk ik

kuki staat op het podium en trekt er zich nog minder van aan dan de gemiddelde "bb'er" op dit forum als hij vakantie gaat denk ik

idd sterker nog ik zit al ruim 8 maanden zonder enig supps, dus zonder eiwitten zelfs en kuur ook niet. Ben nog zelfs half jaar totaal out geweest met trainen, voeding en alles. En ik weet 100% zeker dat als ik nu een pic zou posten niemand me zou geloven.

Al dat gestress hier om wat eiwitjes. Je kan echt een tijdje zonder hoor. Het is niet zo dat je lichaam spontaan zichzelf afbreekt omdat je een shakeje niet meer neemt. Ga gewoon op vakantie, verstand op 0 en ga genieten man.

vakantie is vakantie bro, geniet er van en ga je niet druk maken om een shake. eet gewoon lekker veel vlees/vis daar , drink wat melk ofzo af en toe en het komt helemaal goed.

Bel gewoon naar je standaard retailer van je supplementen en maak bestel gewoon iets groter als je voor een lange tijd naar het buitenland gaat. Dan willen ze vaak ook nog wel even schikken met de verzendkosten. Iig, dat had ik bij B&F toen ik stage liep in Duitsland.

Beste dutchbodybuilders,

Hierbij mijn eerste post! Binnenkort ga ik op vakantie in raad het al Spanje..

Ik had al een tijdje gezocht naar leveranciers die "goedkoop" eiwitten kunnen bezorgen in spanje maar ik kon echter niks vinden.

Kunnen jullie me hierbij AUB helpen? Ik wil graag mijn doel bereiken en daar zijn eiwitten hard voor nodig haha!

Zijn er in Spanje geen winkels die voedingsupplementen verkopen?

Terug
Naar boven