Fitness Seller

Supplementen en programma's voor droogkomen

wattyn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hey,

Kan er mij iemand vertellen welke supplementen en programma's er worden voorgesteld als je wilt droogkomen???

Nu neem ik volgende supplementen in mijn opbouwfase:

Multi-Vitamine en mineralen
Creatine
Beta-Alanine
Bcaa + Aminozuren
Whey Proteine
Caseine Proteine voor het slapen gaan!!

Ik ben juist begonnen met het minderen van koolhydraten, zit met een vetpercentage van 17%!!!!
Ik ga dat 5 weken dieet volgen die in de muscle en fitness staat van maart 2010 maar er staat niets bij van supplementen?

Laatst bewerkt:
Haal creatine maar alvast uit het lijstje dan daar kun je wel wat vocht mee vasthouden en is ook niet echt geschikt voor te cutten :)

opzich kan creatine wel nuttig zijn in de cut omdat je je kracht kan vasthouden en ook beter uithoudings vermogen hebt tijdens de trainingen. In de cut worden BCAA's en aminozuren extra belangrijk om spierverlies te beperken.
Een goede fatburner kan een steuntje in de rug geven. Training en vooral voeding is de key. Doe wat cardio na je KT en schroef je carbs idd wat omlaag. Kijk het 2 weekjes aan en merk je geen verschil, voer dan de cardio up of eet wat minder. greetz

Haal creatine maar alvast uit het lijstje dan daar kun je wel wat vocht mee vasthouden en is ook niet echt geschikt voor te cutten :)
Bullshit, je kan makkelijk cutten terwijl je creatine gebuikt,
niet alle creatine krijg je zo'n bloat effect van he.

OT: Ik zou als ik jou was nog niet zo snel kijken naar supps om af te vallen,
de specifieke supps die je daarbij ZOUDEN kunnen helpen werken Bijna niet als je voeding en kracht (schema) niet goed zijn,

Regel dat eerst en ga dan eens flink cutten, fatburners etc hebben IMO alleen nut als je al laag in vet% zit en nog de laatste grammetje's eraf wil krijgen.

je moet niet denken dat supps wondermiddelen zijn want dat gaat je dan nog vies tegen vallen,
enige goeie fatburner ben jij zelf.

Laatst bewerkt:
Mijn supps:
whey
caffeine
bcaa's
omega's

9x rukken/dag.

Terug
Naar boven