MuscleMeat

supplementen in Zuid Afrika

doctorgym

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Ik ga binnekort voor 3 maanden naar ZuidAfrika voor stage. Allemaal heel leuk natuurlijk, met name omdat ze daar op de campus ook een sportschool hebben:D.
alleen mijn vraag betreft de voeding/supplementen:
zijn er daar in zuidafrika, en dan met name in Kaapstad ook gewoon bakken wheyprotein te krijgen?
Lijkt me dat er daar ook wel genoeg mensen zijn die aan krachttraining doen....???

iemand een idee?

In Kaapstad hebben ze vast wel soort winkels net als "De Tuinen" waar ze tegenwoordig ook whey verkopen. Dus denk het wel.

whey?? whey is overrated.:)

Je zal wel naar de betere buurten moeten voor supps want op sommige plaatsen vind er op de straathoek een gewelddadige overval plaats terwijl er aan de overkant een verkrachting aan de gang is.

tuurlijk ga je dat daar vinden. het is zeker de eerste keer dat je naar Afrika gaat? zelfs in Dakar (Senegal) of Abidjan (Ivoorkust) vind je sportzalen en winkels of apothekers met supplementen.

Absoluut, die hier bekende USA merken zijn daar wel vrij duur. Afgelopen seizoen was een Z-Afrikaans overgekomen om mijn rugbyteam te versterken. Hij vond alle uitsmijters hier maar erg klein....weet niet ofdat wat zegt want hijzelf was ook een belachelijke beer en naturel.
Verder zijn de sportteams aangesloten bij een school regelmatig gesponsord door een supp firma. Denk niet dat het een probleem voor je zal worden.

kaapstad is geen 3e wereld... :roflol:

Ik kom daar al meer dan 27 jaar en het is daar net zo Westers als hier, ze hebben ook een lokaal merk, tw. USN (usn.co.za of .uk), die zowel whey, fatburners, etc. hebben en het is zelfs in supermarkten te koop. succes ermee!

1975 Mr. Olympia, Pretoria, South Africa, Overall Winner Arnold Schwarzenegger

hebben ze ook internet in S.Afrika :dunno: ??? :) , anders zou jij bijvoorbeeld eventueel via het internet wat kunnen bestellen :) (slim van mij hé :) )

gewoon via Google Zuid Afrika zoeken, dus google.co.za

Terug
Naar boven