MuscleMeat

supplementen?

kevin159

Novice
Waardering
0
Massa
58kg
yo,
weet iemand een goeie shake die voor mij zou passe
ik weeg 58-59kg en ben 165cm lang
ik wil beetje meer massa hebben maar niet 20kg opeens bij komen
tnx

geen domme reactie's zetten

Voeding. Shakes zijn alleen maar een aanvulling erop.

• Topic Starter Topic Starter
smorgens
bruinbrood met kaas
smidags
bruinbrood met kaas / 250g magere kwark
savends
wat de pot schaft
maar ik eet veel dingen met protien

Beter gaan eten.
supps voorlopig vergeten...

Succes.....

beter gaan eten en een Weightgainer erbij zou je ook goed doen (zelf zou ik de mass perfection van B&F aanraden dan)

Wat is de reden dat je een gainer wil gebruiken? Ik dacht er een twee weken geleden net zo over. Toen eens gaan kijken hoeveel ik at, hoeveel k zou moeten eten om aan te komen en kwam er achter dat een paar simpele dingen toevoegen / weg laten aan de voeding al een hoop verbeterd.

Het lijkt er op dat er afgelopen week al een 500 gram bij is gekomen, maar dit is niet precies op het zelfde tijdstip gewogen, dus niet betrouwbaar genoeg...

's avonds kwark.
tussendoor noten
chocomelk mee naar school

Wil je het effect van een weight gainer, koop een pak chocomelk, gooi er havermout doorheen, wat fruit, eventueel kwark voor de eiwitjes (wordt het wel wat dikker van). Eventueel nog wat olijfolie er door, en voila, een weightgainer ;-)

beter gaan eten en een Weightgainer erbij zou je ook goed doen (zelf zou ik de mass perfection van B&F aanraden dan)

Wat is de reden dat je een gainer wil gebruiken? Ik dacht er een twee weken geleden net zo over. Toen eens gaan kijken hoeveel ik at, hoeveel k zou moeten eten om aan te komen en kwam er achter dat een paar simpele dingen toevoegen / weg laten aan de voeding al een hoop verbeterd.

Het lijkt er op dat er afgelopen week al een 500 gram bij is gekomen, maar dit is niet precies op het zelfde tijdstip gewogen, dus niet betrouwbaar genoeg...

's avonds kwark.
tussendoor noten
chocomelk mee naar school

Wil je het effect van een weight gainer, koop een pak chocomelk, gooi er havermout doorheen, wat fruit, eventueel kwark voor de eiwitjes (wordt het wel wat dikker van). Eventueel nog wat olijfolie er door, en voila, een weightgainer ;-)

ik wil niet dikker worden
en ik lust geen choco

beter stop je met bodybuilding :o je eet veel te weinig je bent een fitness figuur :lol:

Wat is dan je doel? Je wil spiermassa krijgen door het drinken van een shake? Zonder info kan niemand je iets aanraden. Dus wil je goed advies van de pro's hier, dan zal je ze info moeten verschaffen over hoe vaak je sport, et cetera.

Weightgainers zijn overbodig bij goede voeding. Ga gewoon eens goed eten.

En nee, een paar boterhammen met kaas en 's avonds 'wat de pot schaft' is geen goede voeding. Lees de stickies in de voedingssectie maar eens door.

Supplementen zijn, zoals de naam al aanduidt, aanvulsels. Als je de basis niet op orde hebt, heb je ook geen reet aan supps. :o

Eten , eten en nog is eten!!!

creatine+mdma

Supermarkt -> voedsel.

Wat is dan je doel? Je wil spiermassa krijgen door het drinken van een shake? Zonder info kan niemand je iets aanraden. Dus wil je goed advies van de pro's hier, dan zal je ze info moeten verschaffen over hoe vaak je sport, et cetera.

ik wil zo een shake die me spier goed hersteld en een beetje meer massa krijg omdat ik niet veel kan eten en dacht eraan om 2 keer in een dag zo iets te drinken en ik train 4 keer in de week in de fitness en 2 keer in de week ga ik gaan thaiboksen en om de 2 weken ga ik hardlopen (voor conditie)

nog info nodig of is dit genoeg?

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

mdma? is da geen drug?

ik wil zo een shake die me spier goed hersteld en een beetje meer massa krijg omdat ik niet veel kan eten en dacht eraan om 2 keer in een dag zo iets te drinken en ik train 4 keer in de week in de fitness en 2 keer in de week ga ik gaan thaiboksen en om de 2 weken ga ik hardlopen (voor conditie)

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

mdma? is da geen drug?

Ik zou maar gewoon stoppen. Wordt niks.

Eerst gewoon goed eten

Nou dan mag je 4000 calorieen per dag gaan eten, zelfs met die shake's gaat je dat niet lukken.. Stoppen of gewoon goed gaan eten..

Terug
Naar boven