Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil zo een shake die me spier goed hersteld en een beetje meer massa krijg omdat ik niet veel kan eten en dacht eraan om 2 keer in een dag zo iets te drinken en ik train 4 keer in de week in de fitness en 2 keer in de week ga ik gaan thaiboksen en om de 2 weken ga ik hardlopen (voor conditie)
nog info nodig of is dit genoeg?
---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------
mdma? is da geen drug?

Nou dan mag je 4000 calorieen per dag gaan eten, zelfs met die shake's gaat je dat niet lukken.. Stoppen of gewoon goed gaan eten..
enn weet jij hoeveel protine en kcal enz voor mij dat ik per dag moet nemen aub?ghb mag ook, maar als je er geen verstand van hebt is DMAA misschien een optie
Maare, er bestaan geen shakes waarmee je opeens 20kg aankomt, anders zou iedereen wel buff zijn. Als je langzaam wilt aankomen, moet je 'clean' bulken, dus ietsjes boven onderhoud gaan zitten i.p.v. +500 kcal.
enn weet jij hoeveel protine en kcal enz voor mij dat ik per dag moet nemen aub?
geef me dan tips aub
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------
enn weet jij hoeveel protine en kcal enz voor mij dat ik per dag moet nemen aub?
Je dagelijkse onderhoud kan je vrij eenvoudig zelf uitrekenen met de Harris-Benedict formule of Katch McArdle formule (staat ook uitgelegd in de sticky's). Deze formules zijn op internet ook in de vorm van handige tools waarbij je alleen je lengte, gewicht, vetpercentage, activiteitsniveau etc. moet invullen en het voor je wordt berekend. Kan ook d.m.v. een Excel-document wat in de sticky's staat hier op het forum. Als je jouw onderhoud dan eenmaal weet, kan je heel makkelijk bepalen hoeveel eiwitten etc. je nodig hebt. Kleine moeite, minutenwerk.
merci heb het gevonden maar een ding begrijp ik niet egt
ik heb men gewicht, lengte enz,
en dan staat er 'je BRM' is 1597 kcal
en dan onderhoud 2475 kcal
wat is BRM?
BMR = basal metabolic rate, dat is het aantal kcal dat je lichaam sowieso dagelijks nodig heeft om goed te functioneren. Onderhoud = BMR + je activiteitsniveau.
yo,
weet iemand een goeie shake die voor mij zou passe
ik weeg 58-59kg en ben 165cm lang
ik wil beetje meer massa hebben maar niet 20kg opeens bij komen
tnx
geen domme reactie's zetten
je moet echt even goed gaan eten, anders heeft je lichaam niks over waarvan het spier kan gaan bouwen.
wat ik deed is een voedingsschema opstellen op onderhoud ( behoefte berekenen etc)
en dan koop je bijv. een Mass Gainer.
ik gebruikte zelf - Precision engineered mass builder en later Universal fast3100.
die laatste werkt super goed en is een ware kcal bom maar erg prijzig.
ik eet goed hoor maar wil gewoon klein beetje meer massa