XXL Nutrition

sus + deca wanneer de deca te zetten?

Vincent23

Cool Novice
Waardering
0
Ik begin maandag aan me kuur van 10 weken.

-Om de 5 dagen 250 mg sustanon
-De laatste 3 weken e.o.d 50mg winstrol depot
-Wanneer kan ik het beste de deca zetten? (200mg)....for the best results...

ik zou het lekker gelijk zetten met de sus, wel zo makkelijk

als je met deze doseringen gaat kuren is het idd het handigst om het in één keer te zetten.

vind dan alleen je keuze van sustanon niet echt geschikt,het zou ideaal zijn om je sust. om de 3 dgn te zetten, dus 500mg pwk!
had zelf voor test.enant of eventueel test. cyp gegaan zijn "accuratere" middellen als je met deze doseringen gaat kuren ivm bloedwaardes.

in ieder geval succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Doordat het allemaal een beetje onhandig is gelopen, moet ik de sus wel om de 5 dagen doen!! Ik kan dus beide ampullen deca en de sus gewoon in 1 spuit doen? (dit omdat het beide op olie basis is) 1 prikkie en op naar de volgende..

Ik zou idd de sust. 2 x per week doen, zodat je op 500mg uitkomt en de deca hier bijzetten, maar waarom moet je het wel om de 5 dagen doen, het kost je 5 min extra in de week, dat 2e prikkie erbij..

wil je niet aansporen tot gebruik btw ;)

Succes !

Grote onzin Bro! Je moet NIKS

Als je verkeerd hebt ingekocht kun je dat nog corrigeren.
Maar nooit je kuurdoelstelling aanpassen aan het aantals vials etc dat je hebt.

1. Doel
2. Plan
3. Middelen inkopen
4. Plan uitvoeren

Vincent23 zei:
Doordat het allemaal een beetje onhandig is gelopen, moet ik de sus wel om de 5 dagen doen!! Ik kan dus beide ampullen deca en de sus gewoon in 1 spuit doen? (dit omdat het beide op olie basis is) 1 prikkie en op naar de volgende..

Terug
Naar boven