Fitness Seller

Sust 250 Deca 100 om de 5 dagen

TristanDominic

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hey allemaal!

Ik wil een 2e kuur gaan beginnen!

Mijn eerste kuur was:
Week 1 tot 6 Sustanon 400
Week 1 tot 10 Deca 200
Week 6 tot 12 Test E 400
Week 12 t0t 14 Test E 250

Mijn gains zijn wel goed geweest, maar ik wil toch nog even verder groeien!

Ik zit te denken aan een wat lichtere kuur maar de frequentie iets omhoog te gooien

Ik denk aan:
Week 1 tot 4 Sustanon 250
Week 4 tot 8 Test E 250
Week 1 tot 8 Deca 100

Dan wil ik om de 5 dagen gaan zetten om het maximale uit de sust te halen en de test ook om de 5 dagen, omdat mijn lichaam het al gewend is dan.

Echter twijfel ik nog om proviron erbij te doen, wat denken jullie?

Mijn vorige kuur heb ik alleen nolva als nakuur gebruikt en persoonlijk ben ik hier iets ontevreden over. Ik merkte een verlaagd libido. Deze keer misschien Nolva en Clomid nemen?

Alle tips zijn welkom

Hey allemaal!

Ik wil een 2e kuur gaan beginnen!

Mijn eerste kuur was:
Week 1 tot 6 Sustanon 400
Week 1 tot 10 Deca 200
Week 6 tot 12 Test E 400
Week 12 t0t 14 Test E 250

Mijn gains zijn wel goed geweest, maar ik wil toch nog even verder groeien!

Ik zit te denken aan een wat lichtere kuur maar de frequentie iets omhoog te gooien

Ik denk aan:
Week 1 tot 4 Sustanon 250
Week 4 tot 8 Test E 250
Week 1 tot 8 Deca 100

Dan wil ik om de 5 dagen gaan zetten om het maximale uit de sust te halen en de test ook om de 5 dagen, omdat mijn lichaam het al gewend is dan.

Echter twijfel ik nog om proviron erbij te doen, wat denken jullie?

Mijn vorige kuur heb ik alleen nolva als nakuur gebruikt en persoonlijk ben ik hier iets ontevreden over. Ik merkte een verlaagd libido. Deze keer misschien Nolva en Clomid nemen?

Alle tips zijn welkom
kuur 1 en 2 zijn slecht,de overstap van sust naar enthate klopt niet,op jou manier zal je altijd een dip in je kuur krijgen,waardeloos.
of sust of enth
je kan wel beide combineren maar dan moet je de enthate toch vanaf dag 1 samen met de sust meelaten lopen op een iets lagere dosis dan je uiteindelijk gaat zetten.
de dosering die je nu wilt gaan zetten zijn veel te laag voor een tweede kuur,zonde van je geld en gezondheid.
zet de test op 500,de deca minimaal 200,proviron op 50mg
nakuur nolva,gedurende kuur hcg,zo zal je libidodip wel meevallen.

Kuur trekt er totaal niet op.
Ik zou eerder zoiets doen in jou geval:

Week 1-8: 500mg sustanon OF 500mg Test E
Week 1-8: 200mg nandrolone
Week 9-10: 250mg sustanon OF 250mg test E
week 2-10: 2x250IU hcg per week
Vanaf week 13: 20mg nolva/dag of 50mg clomid/dag voor 30 dagen.

Een verlaagd libido heb je altijd wel. Dat is niet in 1 keer weer normaal. Maar verder zoals redbull zegt, goed advies

• Topic Starter Topic Starter
Ja die adviezen zijn idd wel beter!

Uhm beetje noob vraag ik heb geen ervaring met HCG moet je dat dan 2x per week prikken ook?

Wat redbull74 zegt, en dan dus je test 2 weken langer laten doorlopen dan je deca.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik heb de hele kuur aangepast!

Het wordt nu dit:

Week 1 tot 10: 500 mg Test E
Week 1 tot 10: 200 mg Deca
Week 3 tot 10: 50mg Proviron per dag

Week 13 tot 16: Clomid

Ik heb gehoord en gelezen dat het beter is om het geheel in 2x per week te prikken dus bijvoorbeeld op zaterdag 250 test en 100 deca en op woensdag weer en dan weer zaterdag enz... Het schijnt dan beter te worden opgenomen door je lichaam.

Wat is jullie opinie hierin?

Deca twee weken korter dan de test voor herstel. 1 keer per week zetten kan prima, maar misschien heeft iemand hier nog een goede theorie over.

Deca twee weken korter dan de test voor herstel. 1 keer per week zetten kan prima, maar misschien heeft iemand hier nog een goede theorie over.
gewoon 1 x per week zetten,met 2x heb je iets betere waardes,maar dat valt met deze produkten te verwaarlozen.
de deca altijd 2 weken korter dan de test.
enne ga nou niet bezuinigen op de hcg,t zijn wel je knikkers en je herstel waar je op bezuinigt

Terug
Naar boven