XXL Nutrition

sust na test

mash89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
hey,

ben nu bezig met volgend kuurtje:

week 1 - 10: 500 mg test E
week 1 - 4: 40mg winstrol
week 12- 14: arofix

nu omdat dit men eerste kuurtje is heb ik in het begin wel wat test vespeeld wat maakt dat men vial al bijna op is en heb nog 3 weken te gaan.

heb net een kuurtje voor een maat besteld en kreeg er gratis een vial sustanon bij, kan het kwaad deze de laatste 3 weken te nemen ipv de test e?

voor de rest nu +/- 8 kg gegaind

Gaat je testosteron waarde van schommelen. Kan niet veel kwaad, maar het is minder efficiënt en je hebt grote kans op puisten.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt

Nix aan de hand. Wat schommelen betreft, maakt nix uit daar merk je niets van.
Suc6

Schommelingen in je bloedwaardes kan kans geven op verhoogde bijwerkingen, hoeft niet altijd. De sustanon toevoegen heeft echter geen meerwaarde dus ik zou het gewoon houden op alleen de testosteron

Wat een onzin, maakt geen ruk uit of je waardes op 45 nm/ l staan of 38nm/l.
Daar merk je niets van. Ik switch vaak van testE naar sust, heerlijk.

Verhoogde bijwerking door kortere of langere ester, wat een raar verhaal. Alle testesters zijn gerelateerd aan exact dezelfde bijwerkingen, of vallen er meteen vitalen organen uit?

Nix aan de hand. Wat schommelen betreft, maakt nix uit daar merk je niets van.
Suc6

Ik merk bij welke switch dan ook dat ik meer pukkels krijg. Zoals je zelf al aangeeft zullen er geen organen uitvallen, maar als je gevoelig voor puisten bent zul je deze sneller krijgen.

Ik merk bij welke switch dan ook dat ik meer pukkels krijg. Zoals je zelf al aangeeft zullen er geen organen uitvallen, maar als je gevoelig voor puisten bent zul je deze sneller krijgen.

Jep, insgelijks bij mij, veel meer puistjes als ik onregelmatig injecteer.

Wat een onzin, maakt geen ruk uit of je waardes op 45 nm/ l staan of 38nm/l.
Daar merk je niets van. Ik switch vaak van testE naar sust, heerlijk.

Verhoogde bijwerking door kortere of langere ester, wat een raar verhaal. Alle testesters zijn gerelateerd aan exact dezelfde bijwerkingen, of vallen er meteen vitalen organen uit?

Geen organen nee, heb het over simpele bijwerkingen zoals acné bijvoorbeeld. De praktijk zegt bij de meeste mensen toch wat anders, heb dit zelf ook ervaring, wel in mindere mate maar toch

Acne? Ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Nauwelijks een " bijwerking" te noemen. Hoop lawaaipapagaai weer hiero... Acne.... Pfff

Acne? Ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Nauwelijks een " bijwerking" te noemen. Hoop lawaaipapagaai weer hiero... Acne.... Pfff

Wat een gelul Kriel. Acne is een bijwerking en ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat ik dat snel heb wanneer ik begin/stop/switch.
Ik doe niet aan gepapagaai want ik praat altijd uit mijn eigen ervaring. Kan niet voor anderen spreken natuurlijk.

Ja hehehe iedereen heeft ''ineens'' acne ...duuuuh

Hij zit ant eind van zijn kuur,en wil sust erbij doe, over uit de context trekken gesproken.

Ineens is sust een crapmiddel.naast TestE meest verkocht en gebruikt middel,ineens waardeloos doordat er een paar puitjes verscheinen,wat een bullshit.
Op iedere bijsluiter van welke testvorm ook staat acne vulgaris als bijwerking.

De vraag was of t kwaad kon en dat kan het inderdaad niet maar wat voor extra's geeft t tegenover de testosteron die hij al neemt? Niks. Enigste extra's zijn de eventuele bijwerkingen die hij kan krijgen door schommelende bloedwaardes. Ik heb daar last van gehad zoals sommige andere leden ook. Dus hoezo gepapagaai en uit de context trekken, dat doe jij eerder imo

Wat een gezeik.
Test = Test

Case closed

De vraag was of t kwaad kon en dat kan het inderdaad niet maar wat voor extra's geeft t tegenover de testosteron die hij al neemt? Niks. Enigste extra's zijn de eventuele bijwerkingen die hij kan krijgen door schommelende bloedwaardes. Ik heb daar last van gehad zoals sommige andere leden ook. Dus hoezo gepapagaai en uit de context trekken, dat doe jij eerder imo

wat bazel je kerel? Je geeft zelf het antwoord al

De vraag was of t kwaad kon en dat kan het inderdaad niet

Terug
Naar boven