AndroidHealthClinic

Susta pijn

Sailor30

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
76kg
Hoi, ja ik ben nieuw hier dus sorry als ik misschien dit topic op de verkeerde plaats post. Er was al eens een topic over dit, waar ik toch nog graag op wou reageren. Enfin:

Nu, ik heb hetzelfde aan de hand ja, erg pijn na het injecteren van die Susta. Ik ben er al uit dat het niet zo komen door het injecteren zelf, want bij het injecteren van deca bv heb ik helemaal geen last.
Ergens heb ik gelezen dat het misschien zou komen door het 'te snel' te injecteren? Maar wat is 'te snel' injecteren?

Grote kans dat je erg gevoelig bent voor een van de esters in sustanon.

Hoi, ja ik ben nieuw hier dus sorry als ik misschien dit topic op de verkeerde plaats post. Er was al eens een topic over dit, waar ik toch nog graag op wou reageren. Enfin:

Nu, ik heb hetzelfde aan de hand ja, erg pijn na het injecteren van die Susta. Ik ben er al uit dat het niet zo komen door het injecteren zelf, want bij het injecteren van deca bv heb ik helemaal geen last.
Ergens heb ik gelezen dat het misschien zou komen door het 'te snel' te injecteren? Maar wat is 'te snel' injecteren?

"Te snel injecteren" is
wanneer je niet langzaam genoeg injecteert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ligt gewoon aan de olie, probeer is een ander merk.
Hoe geler en dikker het lijkt te zijn hoe meer pijn je zal hebben

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reacties al!

ik ben ondertussen overgeschakeld naar testosteron enanthate en zal nu zien wat dat geeft, tot nu toe geen last :)

no pain no gain altijd dat geklaag over beetje pijn van injectere :D

• Topic Starter Topic Starter
ja alex, heb dat meestal ook wel, wat pijn na injectie, dat is niet het probleem, het probleem was dat ik bij die susta gewoon niet meer kon lopen! dat ging mij een beetje te ver...

Terug
Naar boven