Fitness Seller

Sustanon en Deca

Zillion

Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Ik heb de volgende anabolen aangeschaft.

- Sustanon (Organon, 1ml - 250 mg)
- Deca (Norma, 1ml - 100 mg)

Zien ze er betrouwbaar uit?

Dank u....

Deca doosje.jpg

Deca voorkant.jpg

deca achterkant.jpg

Sustanon.jpg

mijn gewicht 98kg, train z on vier jaar
ben onlangs met mn kuur begonnen 1 deca per week en 1xsustanon voor 10 weken
heb gelezen dat deca durabolin 3 dagen nodig heeft na 1ste injectie vooraleer je er iets van merkt, klopt dit ? diegene onder jullie die eenzelfde kuur gedaan hebben, wanneer merk je iets ?
heb nu twee dagen terug mijn eerste deca geplaats, kunnen jullie mij wat meer vertellen over jullie ervaring met deze producten ? thx

3dagen? ik merkte pas na 4 weken wat

Op het etiket op de vial staat als het goed is ook in een soort watermerkachtig iets het logo van norma hella. Als je het etiket tegen het ligt houdt zie je een regenboog achtig effect. Wordt ook vaak gebruikt op de huidige strippenkaarten creditcards etc. Dit zie je niet op de nepperts...

vergelijking

hierbij mijn foto's

het verschil zit hem in de streepjes codes. Bij mij zitten er 2 streepjes codes op en bji jou 1, weet niet precies wat dit wil zeggen..

En het effect van de logo op het etiket van de vial, is dat wel hetzelfde??

Bij 1 plaatje ook in het zwarte rondje zit bij mij boven de R van NORMA een wit rondje als leesteken..

DSC00234.JPG

DSC00237.JPG

DSC00239.JPG

na 4 weken pas ?? vanaf wanneer had je dan een duidelijke gewichtstoename ?? je leest hier op het forum, dat mensen na 4 weken kuren al 7 kg aankomen ??

Ik had dat ook 7 kg na vier weken, maar dat is gewoon omdat je ondertussen zoveel eet en je ongelofelijk veel vocht opneemt.
Ik merkte de eerste keer pas iets na de 4e week met sus en deca, vooral krachttoename. Had wel de 4e en 5e week 2x per week sus gezet, dubbel dus. Vanaf toen ging ie lekker, heb toen 12kg gehaald en heb erna 5 kg ervan over gehouden.

Deze keer merkte ik pas iets na 5 weken,
Deca en sus zijn oke voor een eerste keer te kuren, maar volgende keer zo ik er toch eens winstrol achterzetten en een goede nakuur.

Tamo's zien er ook goed uit bro

Tamo ziet er altijd goed uit, ben nog geen neppe zooi tegen gekomen.

Deca, das echt oppassen!

idd de deca is wss fake

daarbij ontbreekt er een extra verticale barcode op het etiket!...

post eens het lotnummer en exp date ;)....

yo,
aan wat kun je eigenlijk merken dat je sustanon vials of deca fake zijn ?
ik weeg 92 kg, ben 26j en train ondertussen 6 jaar.
ben onlangs begonnen met lichte kuur
1 sust en 1 deca per week, ben nu aan derde week begonnen maar merk nog niets, zelfs geen beetje, eet als een paard en train als een freak maar voorlopig nog niets, is er dan al reden tot paniek dat ze mogelijk fake zijn ?
beiden zijn van organon, deca is met gele dop en susta ziet er zelfde uit als de foto hierboven.
kan iemand mij vertellen hoe ik et onderscheid maak tussen de echte en de fakes en wanneer, indien je eenzelfde kuur gehad hebt, je iets begon te merken ?

yo,
aan wat kun je eigenlijk merken dat je sustanon vials of deca fake zijn ?
ik weeg 92 kg, ben 26j en train ondertussen 6 jaar.
ben onlangs begonnen met lichte kuur
1 sust en 1 deca per week, ben nu aan derde week begonnen maar merk nog niets, zelfs geen beetje, eet als een paard en train als een freak maar voorlopig nog niets, is er dan al reden tot paniek dat ze mogelijk fake zijn ?
beiden zijn van organon, deca is met gele dop en susta ziet er zelfde uit als de foto hierboven.
kan iemand mij vertellen hoe ik et onderscheid maak tussen de echte en de fakes en wanneer, indien je eenzelfde kuur gehad hebt, je iets begon te merken ?

Ik zou zeggen open een nieuwe topic en maak wat foto's zodat de experten van dbb je foto's kunnen beoordelen. Welk duidelijke foto's he.:D

GR

hierbij mijn foto's

het verschil zit hem in de streepjes codes. Bij mij zitten er 2 streepjes codes op en bji jou 1, weet niet precies wat dit wil zeggen..

En het effect van de logo op het etiket van de vial, is dat wel hetzelfde??

Bij 1 plaatje ook in het zwarte rondje zit bij mij boven de R van NORMA een wit rondje als leesteken..

DSC00234.JPG

DSC00237.JPG

DSC00239.JPG

bij die v jou is de constructie van het lotnummer juist

blijven nog 2 zaken over: het feit dat de 2de barcode niet verticaal is..(?)
en wat terbiz zei over vervaldata..(?)

Waarom word er niet iets van fotos geplaatst van ECHTE decas als er toch zat mensen hier zijn die precies kunnen vertellen welke decas echt of niet echt zijn.
Lijkt me een goeie oplossing om voor eens en altijd de discussies uit de wereld te helpen;)

wel de echte zien eruit als die die Muscels01 heeft geplaatst.
de 2de barcode is niet verticaal zoals ik zei maar wel gewoon zoals op de foto.
watermerk komt tevoorschijn onder uv
en de constructie vh lotnummer is **(jaar)**(maand)***(batchnr)
exp date **(maand)****(jaar)

de exp date is altijd dezelfde maand maar 2jaar later dan aanmaak.

bv een lotnr 0913006
05 2011

zou onjuist zijn om duidelijke redenen..

er blijft nu nog enkel over wat terbiz zei over de exp dates die enkel tot 07/2008 zouden gaan. (?) want op de foto v muscles01 gaat die tot 12/2008

om duidelijk bevestiging hierover te krijgen zou de eigenaar mss norma hellas zelf moeten mailen.

Even verder gaan over het meekrijgen in apotheek zoals sommige hier beweren, vergeet het nou maar 3 a 4 weken terug is er groot doping schandaal geweest in griekeland waar griekse autoritheiten en dea aan hebben meegewerkt! alle apothekers word gescreend nu!

groeten

Ik wil wel ff de Norma pagina uit anabolics 2007 voor je inscannen, maar als ik naar je vials kijk komen er een aantal dingen niet overheen met de generics..

zou best kunnen van deca en de grieks regering.van organon kan ik ze nu alleen krijgen.deca durabolin norma hellas vindt ik momenteel niet

Terug
Naar boven