keanu zei:
Hey guys,
Binnen n paar weekskes begin ik kuur (bulk) met sustanon/primo/dbol. Is dit volgens jullie een goede combinatie. Bij eerdere kuren heb ik steeds test en deca/equipose gebruikt. Kheb nog nooit sustanon en primo gebruikt. Is het aangeraden om af en toe eens compleet andere steroiden te gebruiken. Graag jullie input.
Greetz
Keanu
Chico... Het is zeker goed om af en toe andere AS te gebruiken...zo geeft je je receptor weer opnieuw een andere input...als deze nog verzadigd is.. maar ik denk dat je je daar nu nog geen zorgen om heoft te maken...
Sust - primo zou ik niet voor gaan... sust wordt meer in een bulkkuur gebruikt en primo meer in een cuttingskuur... alhoewel de massa van primo wel kwalitatief hoger is, kom je hier maar nweinig van aan...
Ik weet niet of dit je eerste kuur wordt en aan welke AS je allemaal kan komen, maar je zou kunnen kiezen voor stabielere bloedwaardes door sust te vervangen voor enanthaat, daarnaast de deca te vervangen door boldenone, wat net als primo een gunstige invloed heeft op de aanmaak van rode bloedcellen. DEze 2 kan je samen in 1 spuit gooien (beide olibasis) en zodoende, doordat het een lange ester is, hoef je deze maar 1x per week te zetten.
In sustanon zitten meerdere (4) esters, lange en korte esters testosteron die ieder op zijn beurt vrijkomen. Ergens ben ik van mening dat elk ester te weinig individeel losmaakt om goed zijn werk te doen, anderzijds kan het een goed middel zijn om op te groeien, maar stabiel is anders...
mocht je voor 500 mg sust en 400 mg deca gaan, dan zou ik het persoonlijk zelfs nog 2x per week zetten (deca + sust in 1 sspuit) om zo de schommelingen te minimaliseren.
Bij test enanthaat heb je dit dus niet.. het is 1 ester wat geleidelijk vrij komt.
MAAR!
Mocht je sust en deca bij elkaar gooien EN OOK NOG AAN DE DBOLS GAAN, dan zou ik zeker een goed voorraadje proviron en nolva e.d. bij de hand houden. want gyno kan er zeker aankomen doordat deze combo goed kan aromatiseren. dbol = vocht + deca = vocht + sust = vocht.
je zal een mooi plofkoppie krijgen...
Zelf ga ik voor de korte esters, zoals test prop en tren, en nooit aan de dbols. Dbols hebben laag rendement wat betreft spiermassa..
De korte esters werken snel, houden geen vocht vast.. Ik injecteer dit E/O/D
En ga hier echt heel goed op. Maar dat is ook weer waar je achter moet komen... welke soort AS voor jou goed is.
Ik heb ooit deca-sust genomen... en begon gewoon bloed te pissen... sikke aanslag op de prostaat en kreeg snel gyno. Voor mij dus een paardencombo..
Primo...
Mocht je je primo gaan gebruiken... zorg dan dat je wat winstrol er bij neemt.. bijvoorbeeld e/o/d en primo 1x per week zetten minimaal 300-400 mg. Dit zal zorgen voor een kwalitatief goede aanzet van sperimassa. OK OK, natuurlijk niet de gains bij sust/deca, maar je zal geen vocht vansthouden en de kilos die je pakt zijn droog en zullen lang bij je blijven...
HEt is wat je wilt... 4 kilo met primo/winstrol om 8 kilo aankomen met deca/sust en er weer 3 inleveren aan vocht..
Handig om ook een prostaat beschermertje erbij te nemen een een leverreiniger...
primo/winstrol is een goede cuttingskuur, Leuk voor volgende zomer
en de sust - deca is zeker goed voor de minterse bulkkuur...
-denk aan de massa die je wilt pakken... kwaliteit of kwantiteit

-zorg voor een goede nakuur !!! hcg clomid nolva
-zorg dat je anti bitchtits spul hebt nolva proviron
- zorg dat je alles op tijd (van te voren) allemaal in huis hebt
- vraag je af of je voor lange of korte esters wilt gaan
- kijk eens om je sust niet kan vervangen voor test enanthaat....
- en de deca voor boldenone...
bla bla bla bla.... just my story....
ciao