Fitness Seller

sustanon en stromba.....?

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hoi ik ben nu in de 4e week van een kuurtje met sustanon en stromba depot.
sus 3x per 2 weken 250 mg. en stromba eod.
Hiervoor deed ik deca,maar heb het gevoel dat deca sneller werkte.of ik zou mischien nep sus hebben.
Het komt van de organon uit pakistan.
Ik dacht dat sus echt vet zou werken omdat het sterker is als deca toch?
wanneer zou het optimaal moeten werken?zit nu in week 4,en ben pas 4 kg aangekomen.blijf droog,terwijl ik verwachtte wat meer vocht vast te houden.
Deel me jullie ervaringen en advies,,,thnx.

Hmmm moeilijk te zeggen..als je de pakistaanse sustas hebt (die met gele opdruk) zouden ze echt moeten zijn, ewant ik heb er nog geen vervalsingen van gezien of gehoord dat ze er zijn...Maar 375 mg sus per week is natuurlijk niet echt heel veel. Van sustanon wordt ik altijd beregeil, dan weet je gelijk dat het goed spul is..Van sustas hou ik ook niet zoveel vocht vast..van cypionate bvb weer wel..

Wanneer werkt het optimaal?..de een zegt na 4 weken pas..ik merk het altijd gelijk al na een week en als je er 50 mg winstrol depot bij zet om de dag zou je het allemaal wel stevig moeten merken nu....misschien moet je even een paar dagen rust nemen van je training..even je helemaal volvreten en er dan weer keihard tegenaan gaan...

Succes ermee!

D.W.

• Topic Starter Topic Starter
thnx dutch windmill!!ik merk zeer zeker hetzelfde als jij wat betreft het geil zijn :p ,ik heb erg veel kracht.maar kilo's blijven nog achter(nu pas 4 kg)en blijf erg droog.mischien verwacht ik teveel,had gedacht al op de 90 kg te zitten.is nu pas 86.wel erg droog en kwaliteit.dus mischien moet ik er niet teveel over nadenken,moet nog 4 weken!!ik laat wel weten wat het resultaat is.

ik ben nu ook bezig met sustanon 500mg /5dgn & winstrol/stromba tabs 40 mg per dag.ben nu ongeveer 2 twee weken bezig en begin het goed te voelen.alleen soms een beetje last van mijn ballen,maar voor de rest denk ik wel dat het een goede combi is.die sus is ook van organon/pakistan heb ook gehoord dat daar nog geen fake van is gevonden.p.s wel goed nakuren met sus.anders blijft je coïtus leven een aardig tijdje op een laag pitje..succes met je kuur verder croupier!

leg eens uit wat je verwacht te voelen ? Zijn wel aardig wat fakes in omloop uit pakistan kijk even of er een opdruk in zwarte letters staat onder de gele tekst bij de fakes ontbreekt deze nog we eens. Maar 4 kilo na 4 weken is niet eens slecht maat. Post je voeding even misschien kunnen we daar nog wat aan sleutellen. Maar waarom de deca eruit halen ?? op sus deca en stromba ga je een stuk beter dan op sus en stromba alleen.

Chemical zei:
Zijn wel aardig wat fakes in omloop uit pakistan kijk even of er een opdruk in zwarte letters staat onder de gele tekst bij de fakes ontbreekt deze nog we eens.

Hey bro,

Fakes van de karachis heb ik nog niet gezien..wel heb je ze inderdaad weleens zonder de zwarte stempel op de amp, maar doe je amps maar eens in een bakje water met zeep, dan zal je zien dat bij al je amps de stempel weg is...dus ik denk niet dat ze dan gelijk nep zijn bro..

D.W.

Terug
Naar boven