MuscleMeat

Sustanon en tamoxifine

dervedige

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Vraag? Kan ik een kuur doen met susta en tamoxifin samen, want had last van mijn tepels de vorige kuur. En werkt de susta dan wel nog?

Hoeveel tamox adviseren jullie per dag?

Thx alvast

Sustanon en tamoxifen?

Probeer 500mg sustanon per week en als je last krijgt van gyno 10mg tamoxifen per dag tot dit verdwijnt.
Nakuur 4 weken 20mg tamoxifen 3 weken na je laatste injectie. Ik raad sowieso aan om een single ester te gebruiken. Test e / test c. Dit omdat er 4 testosteron esters in sustanon zitten waaronder prop. Prop injecteer je elke dag of om de dag.

• Topic Starter Topic Starter
Sustanon en tamoxifen?

Probeer 500mg sustanon per week en als je last krijgt van gyno 10mg tamoxifen per dag tot dit verdwijnt.
Nakuur 4 weken 20mg tamoxifen 3 weken na je laatste injectie. Ik raad sowieso aan om een single ester te gebruiken. Test e / test c. Dit omdat er 4 testosteron esters in sustanon zitten waaronder prop. Prop injecteer je elke dag of om de dag.

Ok maar kan ik het niet gewoon gebruiken tijdens de kuur 20 mg prdag tamox. .?

De vraag is, waarom zou je dat ik godsnaam willen?

Vraag? Kan ik een kuur doen met susta en tamoxifin samen, want had last van mijn tepels de vorige kuur. En werkt de susta dan wel nog?

Hoeveel tamox adviseren jullie per dag?

Thx alvast

In hoeverre had je last van je tepels? Een beetje jeuk ofzo zou me echt geen ruk boeien plus dat veel mensen de fout maken opeens elk half uur even flink met hun nippels te moeten spelen om maar te kijken of ze gyno krijgen, dan krijg je er wel last van ja.

Als je echt gyno krijg op 500 mg Test zou ik de test verlagen en er wat anders bij zetten.

Denk dat het te maken heeft met je hoge vet% zet je meer om naar estroegeen

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Eerst cutten naar lager vet%

En klopt nu minder vet en geen gev tepels meer. Top tip nogmaals

Ok weer aan de kuur nu toch spuiten

ik stel me ook wat vragen ivm dit kuurtje... nu al enkele weken bezig met sustanon 500 mg/week.
En al enkele dagen later heb ik de indruk dat mn zaadproductie al fors aan het verminderen is, en mn teelballen kleiner aan het worden zijn.
Ik weet dat dit normaal is, maar graag had ik willen weten of ik dit zou kunnen oplossen door bv. 2 dagen per week ofzo 20 mg/dag nolvadex zou kunnen nemen , om deze dan toch niet volledig stil te leggen en toch nog een deftig coïtusleven te hebben.
Ik weet dat nolvadex enkel wordt gebruikt bij optreding van gynaecomastia tijdens kuur, maar daar heb ik gelukkig geen last van tot op heden. Is het CONTINU nemen van nolvadex dan zo erg tijdens een kuurtje, als je het niet dagelijks zou nemen? Of zijn er natuurlijke alternatieven die je als supplement kan innemen, dat je lichaam toch opneemt om deze productie te stimuleren?
Graag had ik jullie opinie willen weten.

huidig schema:
Wk 1-10: Sustanon 500 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

ik stel me ook wat vragen ivm dit kuurtje... nu al enkele weken bezig met sustanon 500 mg/week.
En al enkele dagen later heb ik de indruk dat mn zaadproductie al fors aan het verminderen is, en mn teelballen kleiner aan het worden zijn.
Ik weet dat dit normaal is, maar graag had ik willen weten of ik dit zou kunnen oplossen door bv. 2 dagen per week ofzo 20 mg/dag nolvadex zou kunnen nemen , om deze dan toch niet volledig stil te leggen en toch nog een deftig coïtusleven te hebben.
Ik weet dat nolvadex enkel wordt gebruikt bij optreding van gynaecomastia tijdens kuur, maar daar heb ik gelukkig geen last van tot op heden. Is het CONTINU nemen van nolvadex dan zo erg tijdens een kuurtje, als je het niet dagelijks zou nemen? Of zijn er natuurlijke alternatieven die je als supplement kan innemen, dat je lichaam toch opneemt om deze productie te stimuleren?
Graag had ik jullie opinie willen weten.

huidig schema:
Wk 1-10: Sustanon 500 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

had je ingelezen man srs waar ben je mee bezig

Nolvadex zorgt er niet voor dat ballen niet krimpen dat doet hcg (plat gezegd)

Terug
Naar boven