AndroidHealthClinic

Sustanon Karachi 250

Msb12i

Novice
Waardering
0
Ik heb net wat extra Sustanon 250 gaan kopen. Nu de doosjes verschillen in grootte met men eerste lading maar dat is normaal heb gehoord(rechts is de Karachi).De 2de foto is het pakket van men eerst lading.1 ampul/doos
de Karachi 3/doos. De ampullen van Karachi zelf zien er volgens mij goed uit maar ik heb me al vaker vergist :D Misschien een slecht Batch nr? De exp date en het batch nr op de doos(foto3) komen overeen met de ampullen.

IMG_1282.jpg

IMG_1284.jpg

IMG_1288.jpg

IMG_1298.jpg

IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

De onderste Karachi is in ieder geval 100% OK.
Ik heb ze zelf ook.

Waar heb je die bovenste vandaan..? Turkije?

yep die met ele opdruk zijn oke.....die andere nooit gezien

Ze dienen bedrukt te zijn met zwarte ex datum

Die onderste zijn ok !
De bovenste heb ik nog niet eerder gezien, daar kan ik nier over oordelen.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
De onderste Karachi is in ieder geval 100% OK.
Ik heb ze zelf ook.

Waar heb je die bovenste vandaan..? Turkije?

Ik heb ze van iemand op de fitness. Hij nam ze ook en kwam snel bij dus heb ik nooit echt getwijfeld dat ze echt of namaak waren. De reden dat ik die bovenste erbij gepost heb is omdat ik ze hier of op een andere site nog niet tegengekomen ben. Zo hebben jullie ze ook eens gezien ;)

Allesinds Bedankt ;)

Ik heb ze van iemand op de fitness. Hij nam ze ook en kwam snel bij dus heb ik nooit echt getwijfeld dat ze echt of namaak waren. De reden dat ik die bovenste erbij gepost heb is omdat ik ze hier of op een andere site nog niet tegengekomen ben. Zo hebben jullie ze ook eens gezien ;)

Allesinds Bedankt ;)

Ik twijfel niet aan de echtheid,maar aankomen op de inhoud zegt helemaal nop.
Kan net zo goed het per liter 2 euro kostende methyltest inzitten.

• Topic Starter Topic Starter
@ crawler71: Ik ook. Lekker agressief ;)

@krieltje: Ik zal dan het verschil wel merken als ik overstap naar de karachi.

Bedankt voor de reacties. Kan ik ze met een gerust hart zetten :)

wat me opvalt is dat dit de karachis zijn die een lange ampul hebben..je hebt ook karachis die een kortere ampul hebben...op bos.com wordt je ook niet echt duidelijk welke van de 2 of beiden echt/nep zijn

Eens ff vragen aan ronnie,als ik wat weet zet ik het wel neer

wat me opvalt is dat dit de karachis zijn die een lange ampul hebben..je hebt ook karachis die een kortere ampul hebben...op bos.com wordt je ook niet echt duidelijk welke van de 2 of beiden echt/nep zijn

Ronnyboys reply:

Ron,welke sust is nu echt van Karachi,de wat langer of de korte amps?

gr mart

De korte hals, de langere komen van Anovol China. We hebben ze laten analyseren (toen IP ze claimde) maar ze zijn wel voldoende gedoseerd...vr..gr...ronny..

Ja ok,maar is dus geen pharma grade bro,DAAR koop je ze tenslotte voor

ja alles beter dan methyltest of bunk olie

Terug
Naar boven